۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85270627
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹ عامل درگیری خیابانی غرب گیلان دستگیر شدند

۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبر: 85270627
۹ عامل درگیری خیابانی غرب گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۹ نفر از عاملان درگیری خیابانی در شهرستان تالش واقع در غرب گیلان خبر داد و گفت: در این نزاع چهار نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن‌پور اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد اراذل و اوباش نظم، امنیت جامعه، آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی در ادامه افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در میدان نماز شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با حضور پلیس در آدرس مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۹ نفر از اراذل و اوباش به علت برخی اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده‌اند، بیان کرد: متهمان که قصد متواری شدن را داشتند توسط پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سردار حسن‌پور از انتقال چهار مصدوم این نزاع به بیمارستان و کشف سه تیغه سلاح سرد خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در شرق گیلان

همچنین بنا به گزارش دیگری از پابگاه خبری پلیس گیلان، رئیس پلیس امنیت اقتصادی این استان گفت: هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بازرسی از یک منزل در شهرستان لنگرود کشف شد.

سرهنگ محمد خوش‌خلقت با اشاره به اینکه استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود، اظهار داشت: مجموعه انتظامی در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام اقدامات فنی از وجود تعدادی دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز داخل منزلی در شهرستان لنگرود مطلع شدند، افزود: پلیس با هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، هشت دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال را کشف کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان بیان کرد: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha