۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85270641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلمب سه واحد متخلف تهیه غذا در الیگودرز

۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبر: 85270641
پلمب سه واحد متخلف تهیه غذا در الیگودرز

خرم آباد - ایرنا - معاون مرکز بهداشت و درمان الیگودرز گفت: سه واحد تهیه و توزیع موادغذایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و نادیده گرفتن اخطارهای مستمر، توسط بازرسان واحد بهداشت محیط و حقوقی شهرستان پلمب شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان الیگودرز، علی کامرانی با بیان اینکه نظارت ویژه از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی در دستورکار قرار دارد افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، عدم توجه به تذکر بازرسان بهداشت محیط و رعایت نکردن موازین و پروتکل های بهداشتی، برخورد قانونی با متخلفان انجام می شود.

وی عنوان کرد: گروه های گشت روزانه بهداشت محیط به صورت مستمر از تمامی اماکن عرضه مواد غذایی بازدید دارند و کنترل لازم را اعمال خواهند کرد.

کامرانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۹۰ مربوط به رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس گرفته و مراتب را جهت رسیدگی اعلام نمایند.

امروز همچنین در بازرسی از ۳۰ واحد صنفی، فروشگاه مواد غذایی و همچنین نانوایی های الیگودرز ضمن تذکر به برخی واحدها، برای ۹ واحد متخلف پرونده تشکیل شد و به مراجع ذیربط ارجاع شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha