۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85270929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

صنعا: جنایات غزه پرده از چهره وحشی آمریکا، اسرائیل و غرب برمی‌دارد

تهران-ایرنا- شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه‌ای تاکید کرد که کشتارها و نسل کشی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین، چهره زشت و وحشیانه آمریکا، رژیم اشغالگر و کشورهای غربی را آشکار می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شبکه المسیره، شورای عالی سیاسی یمن در این بیانیه تاکید کرد: ما بار دیگر موضع قاطع و اصولی جمهوری یمن در حمایت از مساله فلسطین، ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت اسلامی را تجدید می‌کنیم. عبور از خطوط قرمز مستلزم انجام وظیفه دینی و اصولی یمن در این زمینه است.

شورای عالی سیاسی اضافه کرد: صنعا به دقت اوضاع را زیر نظر دارد و در جنگ نسل کشی علیه مردم ما در غزه بیکار نخواهد ماند. ما از راهپیمایی میلیونی ملت یمن در صنعا و مراکز استان‌ها برای حمایت از ملت فلسطین و مسجد الاقصی تمجید می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: کشورهای عربی و اسلامی را به اتحاد موضع صحیح در قبال جنایات شنیع رژیم صهیونیستی فرا می‌خوانیم. از ملت‌های امت عربی و اسلامی می‌خواهیم که کالاهای آمریکایی-صهیونیستی را تحریم کنند؛ چرا که تحریم این کالاها سلاحی مؤثر علیه آنهاست.

شورای عالی سیاسی یمن در ادامه اعلام کرد: به ملت‌های عرب و اسلامی که بیرون آمدند و همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام کردند، ادای احترام می‌کنیم.

پیشتر نیز عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر دولت پیشبرد امور یمن (موقت) تاکید کرده بود: صنعا با تمام توانایی‌ها در پاسخ به قتل عام در غزه کمک کرده و خواهد کرد.

بن حبطور گفت: در صورت ادامه حمله به غزه، کشتی‌های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ مورد حمله قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha