۳۳۲  نفر در استان یزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند

یزد-ایرنا- دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: تاساعت ۱۸ امروز چهارشنبه که پایان ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود تعداد کاندیداهایی که در این استان ثبت نام قطعی کرده اند به ۳۳۲ نفر رسید.

"سعید رستگاری" چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۹۵ نفر از ثبت نام کنندگان آقا و ۳۷ نفر خانم هستند؛ همچنین از این تعداد ۲۶۱ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد ، ۵۲ نفر دکترا ،۱۲ نفر تحصیلات حوزوی و هفت نفر نیز تحصیلات کارشناسی دارند .

وی ادامه داد: از مجموع چهار حوزه انتخابیه استان یزد ، ۱۵۹ نفر در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، زارچ و بخش ندوشن ، ۶۷ نفر در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد ، ابرکوه، خاتم و مروست ، ۶۵ نفر در حوزه انتخابیه تفت و میبد و ۴۱ نفر در حوزه انتخابیه اردکان ثبت نام خود را قطعی کردند.

۳۳۲  نفر در استان یزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد گفت: آمار کاندیداهایی که ثبت نام خود را قطعی کرده اند به دلیل اینکه باید در سامانه جامع انتخابات نیز ثبت شود قابل افزایش خواهد بود و آمار پایانی تعداد ثبت نامی ها نیز فردا پنجشنبه به اطلاع عموم خواهد رسید.

رستگاری اظهار داشت: ثبت نام کاندیدا های انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان یزد نیز از ۱۴ آبان ماه به مدت یک هفته خواهد بود که داوطلبان باید به صورت حضوری در شعبه مرکزی هر استان حضور پیدا کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha