شمار ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد به ۲۱۲ نفر رسید

یزد-ایرنا- دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: تاکنون ۲۱۲ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان ثبت نام کرده‌اند؛ امروز چهارشنبه آخرین روز ثبت نام خواهد بود و بنا به اعلام ستاد انتخابات کشور این مهلت تمدید نخواهد شد.

"سعید رستگاری" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۹۶ نفر از ثبت نام کنندگان آقا و ۱۶ نفر خانم هستند؛ همچنین از این تعداد ۱۶۸ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد ، ۳۴ نفر دکترا ،۶ نفر تحصیلات حوزوی و ۴ نفر نیز تحصیلات کارشناسی دارند .

وی ادامه داد: از مجموع چهار حوزه انتخابیه استان یزد ، ۱۰۳ نفر در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، زارچ و بخش ندوشن ، ۴۲ نفر در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد ، ابرکوه، خاتم و مروست ، ۳۸ نفر در حوزه انتخابیه تفت و میبد و ۲۹ نفر در حوزه انتخابیه اردکان ثبت نام خود را قطعی کردند .

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد گفت: از کاندیداهایی که ثبت نام اولیه را انجام داده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند درخواست داریم در اولین ساعات امروز چهارشنبه سوم آبان ماه که آخرین روز ثبت نام است نسبت به ثبت نام قطعی اقدام کنند و زمان ثبت نام تا ساعت ۱۸ امروز بوده و تمدید نخواهد شد.

شمار ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد به ۲۱۲ نفر رسید

رستگاری اظهار داشت: اعلام یک شماره حساب توسط کاندیداها در زمان ثبت نام قطعی برای فعالیت های مالی داوطلبان نیز الزامی است همچنین ثبت نام کاندیدا های انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان یزد نیز از ۱۴ آبان ماه به مدت یک هفته خواهد بود که داوطلبان باید به صورت حضوری در شعبه مرکزی هر استان حضور پیدا کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha