حدود ۵۰ درصد طرح های سفر اول هیات دولت به کامیاران اجرایی شد

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان کامیاران گفت: در دور اول سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان کردستان، ۱۴۶ پروژه و طرح در این شهرستان مصوب شد که به صورت میانگین حدود ۵۰ درصد این پروژه‌ها تاکنون اجرایی شده و مابقی هم در دست اقدام است.

کیانوش ثقفی نیا روز چهارشنبه در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: احداث ساختمان سد امیر آباد، آبیاری و زهکشی سد زیویه، تصفیه خانه آب شرب کامیاران، تکمیل خط و پست ۶۳ کیلووات دهکانان و تکمیل ساختمان پزشکی قانونی از جمله طرح های مصوب دور اول سفر هیات دولت در کامیاران بود.

وی اصلاح و نوسازی خط و تصفیه خانه فاضلاب کامیاران، آسفالت راه های روستایی، روکش راه های اصلی و فرعی، مقاوم سازی مسکن روستایی و اجرای طرح هادی در ۱۲ روستا را از دیگر مصوبات سفر اعلام کرد و افزود: تعدادی از این پروژه ها به اتمام رسیده و تعدادی نیز با پیشرفت خوبی در دست اجرا قرار دارند.

تکمیل پروژه ‌های نیمه تمام اولویت سفر دوم هیات دولت به کردستان باشد

فرماندار کامیاران با اشاره به دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان اظهار کرد: در این سفر انتظار داریم اختصاص بودجه قابل توجه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان از جمله شهرستان کامیاران در اولویت باشد.

وی تکمیل کریدور شمال غرب - جنوب غرب محدوده سد گاوشان تا سنندج، اختصاص بودجه برای رفع تنش آبی کامیاران و اختصاص زمین برای ساخت ایستگاه تصفیه خانه آب شرب کامیاران را از دیگر طرح های پیشنهادی و اولویت دار این شهرستان در سفر هیات دولت به استان اعلام کرد.

ثقفی نیا همچنین خواستار توجه به زیرساخت‌های منطقه گردشگری پالنگان، توجه به مراکز صنعتی، اشتغالزایی و تلاش برای رفع معضل بیکاری در این شهرستان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha