۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85271491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۲۸ درصدی ورزشکاران بیمه شده شهرستان خلخال

اردبیل-ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال از افزایش ۲۸ درصدی تعداد ورزشکاران بیمه شده و سازمان یافته این شهرستان از ابتدای سال جاری در مقایسه با سال قبل خبر داد.

رقیه زادمهر روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۵ سالن ورزشی دولتی این شهرستان در راستای اجرای ماده ۸۸ قانون واگذاری اماکن ورزشی دولتی، به بخش خصوصی واگذار شده است که همه این سالن‌ها در حال حاضر فعال هستند.

وی اضافه کرد: همچنین استخر شنای ورزشی فجر اداره ورزش و جوانان خلخال به همراه زمین چمن استادیوم ورزشی تختی بر اساس ماده ۲۷ قانون واگذاری ماکن ورزشی جهت استفاده بهینه به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال همچنین گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی علاوه بر تعهد به اصلاح و بهسازی چمن ورزشگاه تختی، با پشتیبانی مالی یک تیم فوتبال این شهرستان را راهی لیگ دست سوم فوتبال کشور کرده است.

زادمهر گفت: علاوه بر سالن‌های ورزشی دولتی در اختیار بخش خصوصی این شهرستان، هم اکنون ۲۳ باشگاه بخش خصوصی نیز در بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های ورزشی متعدد از جمله بدنسازی، بیلیارد، ایروبیک و سایر رشته‌های ورزشی مورد علاقه مردم فعالیت می‌کنند.

وی همچنین از تشکیل ۵۱ هیئت ورزشی در این شهرستان خبر داده و گفت: از این تعداد ۳۳ هیئت ورزشی فعال هستند که در مراسمی که طی هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود از مسئولین هیئت‌های برتر این شهرستان و همچنین قهرمانان و مدال آوران رقابت‌های عرصه‌های مختلف ورزشی در سطح استانی ملی و بین‌المللی تجلیل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha