سرمربی لیموندیس شیراز: سالن بسکتبال گرگان شرایط برگزاری مسابقه را نداشت

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز گفت: سالن خانه بسکتبال گرگان شرایط برگزاری مسابقه را نداشت اما به احترام مردم و علاقمندان این شهر در مصاف با شهرداری حاضر شدیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا اسلامی پنجشنبه شب پس از شکست خارج از خانه تیم بسکتبال لیموندیس شیراز مقابل شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهایت همکاری را برای انجام این مسابقه داشتیم و در حالی که فدراسیون مجوز ورود ۱۰۰ نفر صادر کرده بود با اعلام رضایت ما، شمار دیگری هم که پشت در ورودی بودند، وارد سالن شدند.

وی خاطرنشان کرد: البته تماشاگران گرگان هم امشب بسیار خوب همکاری داشتند و بدون هیچ مشکلی از ابتدا تا آخر تیم خود را تشویق کردند.

سرمربی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز گفت: بسکتبال برد و باخت دارد و از تماشاگران گرگان انتظار دارم، چنانچه در سالن بزرگتر با جمعیت بیشتر هم می‌روند، مانند امشب تیم خود را تشویق کنند.

اسلامی افزود: گرگان با توجه به حضور یک بازیکن خارجی در مسابقه امشب و نیز ورود بازیکن جدید دیگرش در هفته‌های آتی، تیم خوبی را آماده لیگ امسال برای حفظ سه دوره قهرمانی گذشته خود کرده است.

وی ادامه داد: البته نباید نقش بازیکنان باتجربه این تیم را هم نادیده گرفت که کفه ترازو را به سمت خود سنگین می‌کنند.

سرمربی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز گفت: بازیکنان تیم ما هم با توجه به جوان بودن و داشتن انگیزه بالا خوب بودند و رضایت کامل از آنان دارم.

وی افزود: جز کوارتر اول که بازیکنان ما هنوز خود را پیدا نکرده بودند و کوارتر سوم که به علت بالا رفتن خطای بازیکن خارجی خود مجبور به بیرون کشیدنش شدیم و میانگین قدی تیم پایین آمد، در کوارترهای دوم و چهارم همپای گرگان بودیم و حتی برنده این ۲ کوارتر شدیم.

اسلامی بیان کرد: البته هنوز هفته نخست مسابقات است و بازیکنان خارجی از یک هفته پیش به ما ملحق شدند، بدون شک روز به روز بهتر از بازی امشب خواهیم شد.

تیم بسکتبال لیموندیس شیراز در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های ایران عصر پنجشنبه در گرگان با نتیجه ۶۵ به ۸۱ از تیم شهرداری این شهر شکست خوررد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha