ناکامی تیراندازان ایران در کسب سهمیه المپیک

تهران_ایرنا_ در چهارمین روز از پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگ‌وون کره‌جنوبی، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ مردان پشت خط آتش ایستادند اما در گرفتن سهمیه المپیک ناکام ماندند.

به گزارش ایرنا، در پایان دور مقدماتی تفنگ ۱۰متر مردان، مهیار صداقت با ۶۲۷/۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستاد، امیرمحمد نکونام با ۶۲۷/۴ امتیاز شانزدهم شد و پوریا نوروزیان با ۶۲۴/۹ امتیاز در رده بیست و پنجم ایستاد.در بخش تیمی نیز تیم کشورمان در دور مقدماتی با امتیاز ۱۸۷۹/۹ در رده چهارم قرار گرفت.

در بخش دختران و در پایان دور مقدماتی فاطمه کرم‌زاده با ۶۲۸/۷ امتیاز چهاردهم شد، یلدا سلیمانی با ۶۲۷/۱ امتیاز در جایگاه بیستم قرار گرفت و فاطمه امینی و الهه احمدی به ترتیب با ۶۲۶/۹ امتیاز و ۶۲۳/۷ امتیاز بیست و سوم و سی و ششم شدند. در بخش تیمی نیز تیم کشورمان با امتیاز ۱۸۷۷/۷ در رده هفتم ایستاد.
با این نتیجه نمایندگان ایران در تفنگ ۱۰ متر زنان و مردان موفق به کسب سهمیه نشدند، مرحله آخر توزیع سهمیه المپیک در اندونزی خواهد بود که تنها در تفنگ سه وضعیت انفرادی و تراپ سهمیه المپیک توزیع خواهد شد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا تا ۱۰ آبان ماه در چانگ‌وون کره ‌جنوبی ادامه دارد.تیراندازی ایران تا کنون توسط هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر و شرمینه چهل‌امیرانی در تفنگ ۱۰ متر صاحب سهمیه المپیک شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha