سهیل مهدی: لیگ برتر خرداد به پایان می رسد، نه مرداد/ با ترفند استقلال،مبلغ قراردادها کم شد

تهران- ایرنا- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ صحبت‌های قبلی خود را پیرامون زمان پایان لیگ برتر اصلاح کرد.

به گزارش ایرنا، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در گفـت‌وگویی عنوان کرده بود که این رقابت‌ها در مرداد به پایان می‌رسد. همین اظهارنظر واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

مهدی درباره صحبت‌هایش پیرامون زمان پایان لیگ برتر اظهار داشت: اینکه گفتم لیگ در اواخر مرداد به پایان می‌رسد اشتباه من بود و این رقابت‌ها در خرداد به اتمام می رسد. این اشتباه لفظی بود و به جای خرداد گفته بودم مرداد.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در ادامه درباره ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی استقلال، تصریح کرد: با ترفند باشگاه استقلال، مبلغ قراردادهای این تیم کم شد تا با توجه به قانون سقف بودجه مشکل ثبت قرارداد بلانکو برطرف شود.

وی درباره اینکه چرا به مهدی هاشمی‌نسب اجازه نشست روی نیمکت داده نشد، یادآور شد:مدارک مهدی هاشمی‌نسب در ابتدای فصل برای صدور کارت به سازمان لیگ ارائه شد تا بررسی شود. در فاصله تکمیل شدن این مدارک، سازمان لیگ کمک کرد و در دو بازی با تعهدی که باشگاه گرفت، اجازه نشستن روی نیمکت را صادر کرد. در ادامه اما مدارک درخواستی این مربی از سوی باشگاه تکمیل نشد.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال، تاکید کرد: قاعدتا وقتی اسم کسی در لیست نباشد، به خاطر اینکه ممکن است داور کارت زرد یا قرمزی را در جریان بازی به نیمکت‌نشین‌ها بدهد و این کارت قابل ثبت نیست، برای اینکه مشکلی پیش نیاید درخواست کردیم تا صدور کارت به سکوها بروند. با تکمیل مدارک، کارت مربی استقلال هم صادر خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا جواد نکونام دو بار قراردادش را کم کرده است، گفت: نمی‌توانم در این باره اظهارونظر کنم و کارگروه قراردادها در این باره می‌تواند صحبت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha