۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85272272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز لیگ برتر والیبال بانوان؛ پیروزی مهرسان، هوران یزد و سپاهان در گام اول

تهران- ایرنا- تیم‌های مهرسان تهران و هوران یزد و سپاهان در نخستین دیدارهای لیگ برتر زنان ۱۴۰۲ برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایرنا، بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از امروزبا حضور هفت تیم مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران آغاز خواهد شد و در اولین هفته این رقابت‌ها سه دیدار برگزار می‌شود.

مهرسان تهران در نخستین دیدار هفته نخست از ساعت ۱۱ صبح در سالن فدراسیون والیبال میزبان مس رفسنجان بود و سه بر صفر به پیروزی رسید تا نخستین برد خود را در اولین دیدار رقابت‌های لیگ برتر تجربه کند.

شاگردان فاطمه رشیدی در این دیدار با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند تا مهرسان تهران که امسال دوباره بعد از یک سال دوری به گردونه رقابت‌های لیگ برتر زنان پیوسته است کار خود را با یک پیروزی شیرین خانگی آغاز کند.

مسی‌ها با مربیگری آسیه پام هفته بعد استراحت دارند و هفته سوم از رقابت‌ها، در رفسنجان میزبان فولاد مبارکه سپاهان خواهند بود.

در دومین دیدار لیگ برتر زنان هوران یزد در سالن یگانگی میزبان ذوب آهن اصفهان بود و در این دیدار که از ساعت ۱۱ صبح آغاز شد یزدی‌ها سه بر دو به پیروزی رسیدند.

شاگردان عالیه فتوحی در ست نخست با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ حریف را شکست دادند اما در ست دوم ذوب آهنی‌ها به بازی برگشته و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند تا این دیدار برای مشخص شدن برنده به ست چهارم کشیده شود.

در ست سوم بار دیگر هورانی‌ها از حریف پیشی گرفته و در رقابتی تنگاتنگ نتیجه را ۲۵ بر ۲۱ به نفع خود به پایان رساندند و در چهارمین ست مسابقه هر چند تا نیمه امتیازات دو تیم در امتیازات برابر پیش می‌رفتند اما در نهایت ذوب آهن ۲۵ بر ۱۸ نتیجه را به نفع خود به پایان رساند.

در ست پنجم مسابقه دو تیم تلاش بسیاری برای شکست حریف به خرج دادند اما در انتها هوران یزد ۱۵ بر ۱۳ نتیجه را به نفع خود به پایان رساند تا پیروز این جدال پنج سته باشد و به عنوان دومین میزبان لیگ برتر در هفته نخست مسابقات خود را با یک برد شیرین خانگی آغاز کنند.

ذوب‌آهن اصفهان که با شش دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر زنان است، هفته آینده در شهر خود میزبان سایپا تهران خواهد بود تا برای کسب نخستین برد خود تلاش کند.

آخرین دیدار هفته نخست به تیم‌های پیکان تهران و فولاد مبارکه سپاهان اختصاص داشت. پیکانی‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن فدراسیون والیبال میزبان فولاد بودند و سه بر صفر مغلوب حریف شدند.

فولاد مبارکه سپاهان که امسال به جمع تیم‌های لیگ برتر زنان افزوده شده است با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ حریف را شکست داد تا نخستین پیروزی خود را مقتدرانه به ثبت رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha