۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85272312
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته‌های تخصصی «جشنواره علمی ادبی نماز فجر تا فجر» استان بوشهر تشکیل شد

بوشهر-ایرنا- معاون استاندار بوشهر گفت: برای برگزاری ممتاز «جشنواره علمی ادبی فجر تا فجر» در استان، چهار کمیته ارزیابی، علمی، تعلیم و تربیت و اطلاع‌رسانی راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر جعفری روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از چند ماه پیش، جشنواره نماز علمی ادبی فجر تا فجر در استان بوشهر آغاز شده و تا ۲۰ آذرماه فرصت بارگذاری آثار فراهم است.

وی بیان کرد: استان بوشهر سال گذشته در«جشنواره علمی ادبی فجر تا فجر» به رتبه برتر کشوری دست یافت و امسال نیز برنامه‌ریزی مناسبی برای این جشنواره انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر تصریح کرد: این جشنواره با موضوع ترویج فرهنگ نماز، اجرایی شده و دانش‌آموزان و دانشجویان و قشر نوجوان و جوان در این عرصه مشارکت می‌کنند.

جعفری عنوان کرد: انتظار می‌رود همکاری خانواده‌ها برای مشارکت فرزندان در این جشنواره با جدیت بیشتری انجام دهند و همچنین ظرفیت رسانه‌ای بخش‌های مختلف و بویژه هنرمندان، نویسندگان و اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی جشنواره استفاده شود.

وی ادامه داد: این جشنواره امسال از سطح استانی به ملی ارتقا یافته که انتظار می‌رود در جشنواره علمی ادبی فجر شاهد موفقیت بیشتر استان در سال جاری باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر یادآور شد: از ۲۱ آذرماه داوران به بررسی آثار می‌پردازند و اختتامیه جشنواره نیز در بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha