۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۱۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85272557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم شمس آذر قزوین: ما یک تیم‌ مظلوم هستیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم شمس آذر قزوین با بیان اینکه ما یک تیم مظلوم هستیم گفت: تاکنون پنج بازی خارج از خانه داشته‌ایم که واقعا خنده‌دار است و انتظار داریم به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش ایرنا سعید دقیقی جمعه شب پس از برتری تیمش مقابل فولاد، اظهار کرد: خوزستان در فوتبال سابقه بسیار بلندی داشته و همیشه خاطرات خوش این استان در ذهن اهالی فوتبال و مردم شریف ایران وجود دارد.

وی افزود: بازی بسیار سختی را مقابل یک تیم پرتماشاگر و متمول داشتیم و از آنجا که فولاد ۲ بازی اخیر خود را برده بود به دنبال پیروزی در این بازی بود.

سرمربی شمس آذر گفت: تیم فولاد از فضا و امکانات سخت‌افزاری بسیار خوبی بهره می‌برد اما ما امروز نشان دادیم که همه چیز پول، زیرساخت و این مسائل نیست.

دقیقی گفت: در نیمه اول روی بازی مسلط بودیم و تیم فولاد به جز در دقیقه سه هیچ موقعیتی در نیمه اول نداشت. در نیمه دوم با تاکتیکی که ارائه دادیم حتی می‌توانستیم به راحتی گل‌های دوم و سوم را به ثمر برسانیم اما فشار تیم فولاد و تغییر سیستم شان به صورتی بود که حریف می‌توانست حتی به گل تساوی برسد.

وی افزود: بازیکنان ما ثابت کردند که با تمام کمبودها و حتی سه امتیاز منفی می‌توان موفق کار کند. ما لایق‌ترین تیم تمام ادوار لیگ‌ یک بوده‌ و ۶ هفته زودتر به لیگ برتر صعود کردیم. قطعا اگر با امتیاز منفی کارمان را شروع نمی‌کردیم، اکنون در رده هفتم یا هشتم لیگ برتر بودیم.

سرمربی شمس آذر با بیان اینکه جامعه داوری ما مظلوم‌ترین قشر فوتبال کشور است گفت: داوران فوق العاده انسان‌های شریفی بوده و درآمد پایینی دارند.

وی افزود: از کمیته رسانه‌ای‌ خود خواسته ایم تا از زیرساخت‌های باشگاه فولاد فیلم تهیه کند و از این باشگاه الگوبرداری کنیم.

دقیقی گفت: در اواخر بازی، صحنه‌ای که در محوطه جریمه فولاد رخ داد ۱۰۰ درصد پنالتی و اخراج بازیکن حریف بود همچنین پنالتی فولاد صد درصد اشتباه بود.

دیدار تیم های فولاد و شمس آذر با برتری یک بر صفر شمس آذر به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha