۶ آبان ۱۴۰۲، ۳:۳۲
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85272614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقامات آمریکایی: آغاز حمله زمینی به غزه برای اسرائیل سخت و ناگوار بوده است

تهران-ایرنا- مقامات آمریکایی جمعه شب در خصوص حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کردند: به نظر می‌آید آغاز این حمله برای نیروهای اسرائیلی بسیار سخت و ناگوار بوده است.

به گزارش ایرنا، این مقامات که به نام و سمت آنها در دستگاه حاکمه آمریکا اشاره نشده است، به شبکه "سی بی اس" آمریکا گفته اند: ارتش اسرائیل سعی دارد از طریق عملیات جاری در بخش‌هایی از نوار غزه باقی بماند.

این مقامات فاش کردند: حمله زمینی ارتش اسرائیل به غزه مرحله مرحله خواهد بود و صرفا شامل یک عملیات واحد و گسترده نخواهد بود.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی بامداد شنبه گزارش دادند: امتحان نخست میدان جنگ زمینی نشان داد که این عملیات ناامید کننده بوده و با شکسست مواجه شده است.

این رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند: دولت درحال قمار کردن جان نظامیان اسرائیلی است.

پیش از این نیز روزنامه واشنگتن پست چاپ آمریکا جمعه شب به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که دولت جوبایدن از اسرائیل خواسته که در طرح خود برای حمله زمینی به غزه تجدید نظر کند.

براساس گزارش مقامات آمریکایی که به نامشان هیچ اشاره‌ای نشده است، دولت بایدن از اسرائیل خواسته که طرح خود برای حمله زمینی گسترده را به یک عملیات جراحی محدود تبدیل کند.

واشنگتن پست به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن بسیار نگران پیامدهای حملات زمینی گسترده اسرائیل در غزه است و همچنان در تحقق هدف اعلام شده از این عملیات تردید دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha