۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبر: 85272911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ نانوایی آزادپز در شهر پَرند به یارانه‌ای تغییر یافت

رباط کریم - ایرنا - فرماندار شهرستان رباط کریم اعلام کرد: ۱۴ نانوایی در شهر پرند با مساعدت کارگروه آرد و نان استان تهران از آزادپز به پخت یارانه ای نوع ۲ تغییر ماهیت دادند.

امید احمدی روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: شهر پرند طی سال های اخیر با افزایش جمعیت روبرو و از طرفی خرید نان به نرخ آزاد برای برخی مردم به لحاظ مالی سخت بود، بنابراین سعی شد نانوایی ها آزادپز در مرحله اول تغییر به یارانه ای نوع ۲ بدهند.

وی افزود: در این موضوع تصمیم شد که نانوایی های آزادپز که در منطقه ای با تراکم جمعیتی بالا بودند، مدنظر قرار گیرند و ۱۰ جلسه برگزار شد و بازرسان به این مناطق و نانوایی ها سر زدند.

به گفته احمدی، متاسفانه در سطح شهر برخی نانوایی ها کاربری خود را تغییر داده بودند که به آنها نیز تکلیف شد تا به کاربری اصلی خود برگردند و از سوی دیگر شرکت عمران پرند هم کاربری جدید نانوایی واگذار کرده است.

۱۴ نانوایی آزادپز در شهر پَرند به یارانه‌ای تغییر یافت

این مسئول یادآور شد: ۱۴ نانوایی آزادپز طی یک فرآیند چهارماهه با مساعدت کارگروه آرد و نان استان تهران و پیگیری های به پخت یارانه ای رو آورده اند و این مهم به منظور کمک به معیشت و دسترسی مردم به نان یارانه ای و البته بهبود شاخص های این شهر در حوزه آرد و نان محقق شد.

احمدی این را هم گفت که بازرسان هم به صورت مستمر و دوره ای از نانوایی ها بازدید می کنند تا از تخلفات احتمالی پیشگیری شود.

فرماندار شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: این ۱۴ نانوایی موظفند با درج قیمت مصوب نان یارانه ای ۲ در محل، نان را به مشتریان شهر پرند ارائه کنند.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیرشهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha