شاهین بیانی: بلانکو و محمدی زوج خطرناک استقلال خواهند شد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شکی ندارم که مهاجم آرژانتینی جدید استقلال در آینده می‌تواند با مهرداد محمدی زوج خطرناکی تشکیل داده و مدافعان را به چالش بکشند.

شاهین بیانی عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص پیروزی استقلال تهران مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: استقلال روز به ‌روز بهتر می‌شود و همه بازیکنان از دستورات و تاکتیک‌های جواد نکونام پیروی می‌کنند. خوشبختانه استقلال توانست در ورزشگاه آزادی مقابل هوادارانش، تیمی دونده و جوان را شکست دهد و ۳ امتیاز مهم را کسب کند.

وی درباره نقاط قوت استقلال در هفته‌های اخیر گفت: خط دفاع استقلال در این مدتی که نکونام آمده، تغییری زیاده کرده است و الان شاهد هستیم تیم‌ها به سختی می‌توانند به دروازه استقلال نزدیک شوند و الان هم نکونام ۱۱ بازیکن اصلی خود را می‌شناسد. واقعا نمی‌دانم چرا ابوالفضل جلالی فصل قبل روی نیمکت بود! او الان در هر بازی بهترین عملکرد خودش را به نمایش می‌گذارد.

پیشکسوت استقلال در مورد اولین بازی گوستاوو بلانکو با پیراهن استقلال، اضافه کرد: بلانکو در این چند دقیقه‌ای که بازی کرد نشان داد که فوتبالیست خوبی است و قطعا چند هفته‌ای که بگذرد می‌تواند با سیستم نکونام هماهنگی لازم را پیدا کند. شکی ندارم او با مهرداد محمدی زوج خطرناکی را تشکیل خواهند داد و مدافعان را به چالش می‌کشند. امیدوارم این بازیکن بتواند خواسته‌های نکونام را برآورده کند.

شاهین بیانی: بلانکو و محمدی زوج خطرناک استقلال خواهند شد

بیانی درباره بردهای اقتصادی استقلال نیز افزود: قطعا تیم‌های لیگ برتری انگیزه زیادی دارند که مقابل استقلال و پرسپولیس پیروز شوند و بی‌شک گل زدن به تیم‌هایی که مدافعان خوبی دارند، دشوار است. البته تیم و بازیکنان استقلال هرگز نمی‌خواهند با یک گل پیروز شوند و قطعا دوست دارند با گل‌های بیشتری برنده بازی‌ها شوند و تفاضل گل بیشتری داشته باشند اما در هر صورت مهم ۳ امتیاز بازی است که خوشبختانه استقلال در این امر موفق بوده است.

وی در مورد شکایت استقلال از باشگاه پرسپولیس به‌دلیل عدم رعایت قانون سقف بودجه، یادآور شد: از روز اول باشگاه‌ها باید به قانون سقف بودجه نگاه ویژه‌ای می‌کردند که حالا به دردسر نیفتند و به بازیکنان خود فشار نیاورند که قراردادشان را کاهش دهند. در حال حاضر می‌بینیم که دو باشگاه لیگ برتری جریمه شدند و عدم توجه به این قانون دامن آنها را گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha