بیانی: شمس‌آذر به دنبال خلق شگفتی بزرگ برابر استقلال است

تهران ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: شمس آذر در خانه به دنبال خلق شگفتی بزرگی است و استقلال هم باید مراقب حریف تازه صعود کرده به لیگ برتر باشند.

شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به دیدار امروز استقلال و شمس آذر قزوین در هفته نهم، اظهار داشت: به طور حتم بازی آسانی پیش روی استقلال نخواهدبود و بازی راحتی را برابر شمس آذر قزوین پیش رو نخواهد داشت. آنها در هفته‌های اخیر عملکرد قابل قبولی در لیگ برتر داشته و نتایج ایده‌آلی را مقابل رقبای مطرحشان کسب کرده‌اند.

وی افزود: شمس آذر در خانه به دنبال این است شگفتی بزرگی را رقم زده و مقابل استقلال بهترین نتیجه را کسب کند، استقلال باید مراقب حریف تازه صعود کرده به لیگ برتر داشته باشد تا به هدف خود برسد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در دیدار گذشته خود برای رسیدن به پیروزی مقابل آلومینیوم اراک سختی کشید، پیروزی مهم و با ارزشی بود اما آلومینیوم عملکرد خوبی مقابل استقلال داشت و توانست برابر این تیم به خوبی ایستادگی کند.

بیانی تصریح کرد: اراکی‌ها یکی دو موقعیت خوب و خطرناک به دست آوردند و اگر تجربه بازیکنان نبود ممکن بود دروازه آبی‌ها باز شود، به طور حتم جواد نکونانم نقاط قوت و ضعف استقلال را به طور کامل آنالیز کرده است.

وی تاکید کرد: بلانکو در بازی با آلومینیوم اراک عملکرد چندان بدی نداشت، وی اصول فوتبال را بلد است و اگر بتواند با بازیکنان هماهنگ شود گل‌های زیادی را به ثمر خواهد رساند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: باید از مربیان و بازیکنان استقلال تشکر کنم که به خاطر منافع استقلال از حق خود گذشتند و کسر قرار داد کردند، این اتفاق در فوتبال ایران کم سابقه بود.

دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ در قزوین برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha