۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85272996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه آزاد قزوین در حوزه اقتصاد دانش‌ بنیان ورود پیدا کند

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین گفت: دانشگاه آزاد قزوین با توجه به اهمیت روزافزون اقتصاد دانش بنیان بایستی ورود جدی در این حوزه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، علی رحمانی روز شنبه در جلسه بررسی نقش مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه اقتصادی استان که در محل دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد، تجاری‌ سازی فناوری را بخش مهمی از فرایند نوآوری دانست و افزود: تبدیل فناوری‌ها به محصولات و خدمات جدید نقش مهمی در توسعه اقتصاد دانش‌ بنیان ها دارد که این مساله باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری اقتصاد دانش‌بنیان راهی برای رشد و توسعه اقتصادی استان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: گسترش ارتباط بین صنعت و دانش‌ بنیان‌ها یکی از ملزومات اقتصاد دانش بنیان هاست، در واقع ارتباط متقابل صنایع و دانش‌بنیان‌ها ضامن بقا و رشد صنعت در استان است.

رحمانی تصریح کرد: در این رابطه از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می‌خواهیم که در زمینه‌های مطالعه و ایجاد زنجیره تامین در صنایع لوازم خانگی، کانی‌های غیر فلزی و گردشگری همکاری کند، همچنین از شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد دعوت می‌شود که در مقر شرکت‌های دانش بنیان استان مستقر شود.

براساس این گزارش، در این جلسه که با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، معاون هماهنگی و برنامه ریزی مدیر کل پژوهش و فناوری و مدیر مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، توانمندی‌های مراکز مختلف تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین به حاضران معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha