۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85273118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گناباد کشف شد

۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85273118
۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گناباد کشف شد

گناباد-ایرنا- فرمانده انتظامی گناباد گفت:‌ ۶۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در چهار مرحله و از چهار دستگاه خودروی سواری توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی رجبی روز شنبه افزود:‌ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در طرح کنترل محورهای فرعی شهرستان گناباد طی یک عملیات، به یک دستگاه خودروی سواری «دنا» مشکوک و آن را متوقف کردند که پس از بازرسی دقیق خودرو، مقدار ۲۹ کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.
وی ادامه داد:‌ همچنین ماموران ایستگاه بازرسی شهید سالاری در هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف و پس از بازرسی دقیق مقدار ۱۵ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر متهم را در این ارتباط دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی گناباد تصریح کرد: در مجموع طی ۲ مرحله عملیات موفق پلیس در این شهرستان مقدار ۴۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف گردید.

وی اظهار کرد:‌ همچنین ماموران انتظامی گناباد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و هشت کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۲ متهم را نیز دستگیر کردند.
سرهنگ رجبی افزود:‌ ماموران انتظامی گناباد همچنین ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و در این زمینه ۲ متهم را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی گناباد گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد وجنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha