۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۴۷
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85273524
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اوباش فضای مجازی در ری بازداشت شد

۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۴۷
کد خبر: 85273524
اوباش فضای مجازی در ری بازداشت شد

شهرری- ایرنا- مرکز اطلاع رسانی پلیس ری اعلام کرد: متهم و اوباشی که در شهرستان ری در فضای مجازی قدرت نمایی کرده بود در کمتر از پنج ساعت بازداشت شد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس ری،در پی انتشار محتوای قدرت‌نمایی و کری خوانی یکی از اراذل و اوباش شهرری در فضای مجازی، حسب دستور "سرهنگ محمد قاسم طرهانی" فرمانده انتظامی شهرستان ری موضوع سریعاً در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ،پس از انجام هماهنگی های لازم متهم در کمتر از ۵ ساعت دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد که متهم پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات به مراجع قضائی اعزام می شود.

متلاشی شدن باند سارقان منزل در غرب استان تهران
رئیس پلیس آگاهی استان، از متلاشی شدن باند سارقان منزل و کشف ۱۱ فقره سرقت در شهریار و ملارد خبر داد.

سرهنگ "فضل اله سواری پور" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت منزل وی در فاز ۴ اندیشه، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی مالخر وسایل سرقت شده در سرآسیاب ملارد شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازجویی های پلیس، مالخر اعتراف کرد که ۲ سارق با سرقت اموال، تمامی وسایل سرقتی را به او می فروختند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران، تصریح کرد: ماموران با اعترافاتی که مالخر انجام داده بود، موفق به شناسایی سارقان شده و با هماهنگی قضائی و در عملیاتی، متهمان را به همراه خودروی پژو ۴۰۵ که با آن اقدام به سرقت می کردند، در سرآسیاب ملارد دستگیر شدند.

سرهنگ سواری پور با اعلام اینکه سارقان در بازجویی های خود به ۱۱ فقره سرقت منازل اعتراف کردند، گفت: بیشتر وسایل سرقت شده تحویل مالباختگان شده و ۲ سارق به همراه مالخر پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha