روحی: برای زدنِ استقلال هزینه می‌کنند!/ اجازه نمی‌دهیم حق نکونام ضایع شود

تهران- ایرنا- معاون اجرایی باشگاه استقلال مدعی است «برخی‌ که دستشان از منافع استقلال کوتاه شده است برای اینکه استقلال را به حاشیه بکشانند، هزینه می‌کنند.»

مهدی روحی معاون اجرایی باشگاه استقلال شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اعتراض به دستور موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای محرومیت جواد نکونام، سرمربی این تیم اظهار داشت: به طور حتم باشگاه استقلال از سرمربی خود حمایت می‌کند و اجازه نخواهیم داد حق او ضایع شود اما یک پرسش مهم داریم؛ چرا برخی افراد تحت هیچ شرایطی با محرومیت روبه‌رو نمی‌شوند و هر حرفی در مصاحبه‌های خود بر زبان می‌آورند کسی با آنها برخورد نمی‌کند اما وقتی سرمربی استقلال کوچک‌ترین حرفی می‌زند دستور موقت صادر می‌شود؟

وی افزود: استقلال در ورزشگاه آزادی با حریف خود بازی کرد و داوری با اشتباهات زیادی همراه بود. به طور حتم وقتی این اتفاقات رخ می‌دهد سرمربی از منافع تیمش دفاع می‌کند، جواد نکونام به خاطر و از جانب استقلال و هوادارانش حرف زد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال اضافه کرد: به طور حتم لایحه دفاعی کاملی از سوی باشگاه استقلال در دفاع از سرمربی‌ تیم تنظیم می‌شود. در باشگاه استقلال همه یک‌دل و متحد هستند تا بتوانیم فصل خاطره‌انگیزی را برای هواداران پرشور خود رقم بزنیم.

روحی درباره انتقاداتی که از حامی مالی استقلال مطرح شده است نیز گفت: مبلغ قابل توجهی از سوی حامی مالی به حساب باشگاه واریز شد. این انتقادات را افرادی مطرح می‌کنند که دنبال ضربه زدن به تیم هستند و نتوانستند در دوران حضور خود در باشگاه حتی هزار تومان درآمدزایی کنند. برخی‌ که دستشان از منافع استقلال کوتاه شده است برای اینکه استقلال را به حاشیه بکشانند، هزینه می‌کنند!

وی افزود: هواداران استقلال هوشیار باشد؛ برخی‌ در قامت دوست به دنبال تفرقه افکنی هستند و هر دسیسه‌ای انجام می‌دهند. این افراد باید رسوا شوند و هواداران فهیم استقلال بدانند خادمان آنها در باشگاه تلاش می‌کنند تا بهترین روزها را برای این تیم رقم بزنند. علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه در این مدت تلاش زیادی انجام داده و بهترین عملکرد را داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha