کاهش مراحل بروکراسی اداری توسعه سرمایه‌گذاری در منطقه آزادچابهار را افزایش می‌دهد

چابهار- ایرنا- رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار کاهش بروکراسی و فرآیند اداری را موجب افزایش رضایتمندی عمومی دانست و گفت: لازم است مسیر مراجعات مردم به ادارات دولتی و انجام امور اداری تسهیل شود.

امیر مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با نگاه مردمی شدن، باید مردم را در کنار خود داشته باشیم و مشکلات‌ آنان را حل کنیم. ما یک ابزار خیلی خوب داریم و آن همدلی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در کنار سازمان منطقه آزاد چابهار است که از این فرصت باید نهایت استفاده را برد.

وی تأکید کرد: ما در حوزه‌ توسعه زیر ساخت‌ها قرار است یک کار تیمی بکنیم آن چه که سازمان باید به عنوان هدف اصلی خود سرلوحه قرار دهد، حرکت به سوی توسعه‌ اقتصادی، ایجاد درآمد، رونق بخشی و جهانی شدن است و این کار به عنوان تصدیگری بر دوش سازمان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی بروکراسی کاری در سازمان را که تا جایی که قانون اجازه می‌دهد و در توان ما بود از هیچ کوششی برای حل مشکلات مختلف مردم کوتاهی نکردیم و از ۲۶۷ فرآیند نمودار نارضایتی‌های مراجعان و ارباب رجوع‌ها ۱۲۷ فرآیند را کاهش دادیم.

وی همچنین گفت:‌ یک سری از صف‌هایی که فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی در آن گرفتار بودند مجاری اداری و بروکراسی بود که منجر به شکایت مردم می‌شد، شناسایی کردیم تا از حضور آنان در مراحل اداری کاسته شود.

مقدم با بیان اینکه همه‌ همکاران من برای تسهیل فرآیندها زحمت می‌کشند و قطعاً نیاز به کار داریم تأکید کرد: همه باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از هیچ کوششی برای حل مشکلات مختلف مردم کوتاهی نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha