۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 780
کد خبر: 85274086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادامه درگیری رزمندگان فلسطینی با متجاوزان صهیونیست

تهران – ایرنا - گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: مجاهدان ما به مقابله با نظامیان صهیونیست که به یکی از مناطق شمال غرب بیت لاهیا یورش برده اند، ادامه می‌دهند.

به گزارش امروز (یک شنبه) ایرنا به نقل از منابع فلسطینی، گردان های القسام همچنین اعلام کرده که مجاهدان ما در درگیری با نظامیان متجاور صهیونیست خودروهای دشمن را با راکت های الیاسین ۱۰۵ و خمپاره هدف قرار دادند. آنها چندین عملیات تک تیراندازی علیه دشمن صهیونیستی انجام دادند و دشمن بدون اشاره به تلفات خود فقط اعتراف کرد که تعدادی از نظامیانش در درگیری با مجاهدین ما زخمی شده‌اند.

در چند روز گذشته نظامیان صهیونیست به پشتیبانی تانک های این رژیم ۳ بار سعی کرده اند که با ورود به غزه اقدام به اشغال بخشی از این منطقه نمایند که هر سه بار با شکست مواجه شده و با دادن تلفات زیاد پا به فرار گذاشته اند.

با ورود زمینی و موقت ارتش رژیم صهیونیستی به خاک فلسطین در غزه در 3 مرحله گذشته، نظامیان صهیونیست در کمین های رزمندگان مقاومت گرفتار شده و تلفات زیادی بر جای گذاشته اند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه بامداد امروز اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۲ روز گذشته به بیش از ۸۰۰۰ نفر رسیده است که حدود نیمی از آنها کودک هستند. شمار زخمی‌ها نیز ۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها ۲ هزار نفر می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha