۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85274325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ میلیارد ریال آمپول‌ ضد سرطان در اصفهان کشف شد

اصفهان–ایرنا - فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف آمپول‌های ضد سرطان خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سردار حمید علینقیان‌پور روز یکشنبه افزود: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در ادامه اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند که از استان‌های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ۱۹ هزار و ۸۰۰ قلم انواع آمپول ضد سرطان و ۴۳ قوطی کرم مخصوص بخیه از داخل صندلی‌ها و صندوق عقب خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی اصفهان با بیان‌اینکه ارزش این محموله ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: اقلام مربوطه به اداره بهداشت استان منتقل و راننده خودرو نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

سردار علینقیان‌پور با اشاره به تداوم اجرای طرح‌های ویژه و ضربتی در مقابله با قاچاق کالا، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در سریعترین زمان ممکن از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در باشگاه ورزشی

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به درگیری مسلحانه در یک باشگاه ورزشی شهر اصفهان کرده و باعث رعب و وحشت اهالی در محل شده بودند، توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خبر داد.

سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: در پی وقوع درگیری بین ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از باشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان توأم با تیراندازی و استفاده از سلاح سرد که باعث ایجاد رعب و وحشب عمومی و سلب آسایش شهروندان شده بود، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مأموران مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات دقیق و منسجم ۲ متهم اصلی به همراه ۶ نفر از افراد دخیل در این درگیری را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان با اشاره به این که متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر عزم جدی پلیس در برخورد با مُخلان نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش شهروندان تأکید کرد و از مردم خواست تا اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

طرح ساماندهی صنوف ترافیک‌زا و پارک‌های دوبل در شهر اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ویژه ساماندهی صنوف ترافیک‌زا و پارک‌های دوبل بمنظور کاهش ترافیک در شهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: ساماندهی صنوف ترافیک‌زا و پارک‌های دوبل، از موضوعاتی است که گلایه شهروندان اصفهانی را در بروز ترافیک های سنگین در برخی نقاط این شهر موجب شده است که در برخی از ساعات شبانه‌روز به اوج خود می‌رسد.

وی گفت: بیشتر ترافیک سنگین اصفهان مربوط به هسته مرکزی این شهر بدلیل وجود اماکن تاریخی و مراکز درمانی است که بایستی در این باره کارشناسان و مدیران شهری چاره اندیشی کنند.

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: خیابان‌های شمس‌آبادی، دکتر بهشتی، باغ گلدسته، آمادگاه، فردوسی، ولی عصر، عبدالرزاق، هاتف، حافظ، نشاط، بزرگمهر، هشت بهشت، چهارباغ بالا، میدان آزادی، میدان برج، سعادت‌آباد، شیخ صدوق، توحید، حیکم نظامی، کاوه، امام خمینی(ره)، امیرکبیر، رباط، مطهری، ملک شهر، پنج طبقه، معراج، شیخ طوسی، زنبییه و لاله پُرترافیک‌ترین مناطق شهر اصفهان در ساعات شبانه‌روز هستند.

سرهنگ زارع اظهار داشت: پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان طرح ویژه ای را بمنظور کاهش ترافیک کلانشهر اصفهان در نظر گرفته که شامل اقدامات عملیاتی، مهندسی، آموزشی و فرهنگ سازی است.

وی، مدارس حاشیه خیابان‌ها، صنف‌های ترافیک‌زا، مسدود شدن راستگردها، توقف‌های دوبله و نواقص هندسی را از مهمترین عوامل بروز ترافیک در شهر اصفهان عنوان کرد و گفت: طرح ویژه ساماندهی صنوف ترافیک زا و پارک‌های دوبل بزودی با همکاری شهرداری به اجرا گذاشته می شود و از شهروندان هم می خواهیم که نهایت همکاری و تعامل را در اجرای این طرح داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha