مطالعات و تصمیم سازی های بسیج در مسیر رفع مشکلات محلی قرار بگیرد

ساوه - ایرنا - جانشین سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مطالعات و تصمیم سازی های مجمع عالی بسیج شهرستان ها در مسیر رفع مشکلات محلی قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا عسگری» روز یکشنبه در اجلاسیه سالانه مجمع عالی بسیج ساوه اظهار کرد: هر کدام از مناطق و شهرستان های استان از برخی مشکلات خاص مواجه هستند که لازم است اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان مطالعات خود را در این زمینه ها بیشتر کنند.

وی با بیان اینکه این مشکلات در عرصه های مختلفی مانند اشتغال، آسیب های اجتماعی و فرهنگی است اضافه کرد: به منظور رفع این مشکلات و یا کاهش اثرات آن لازم است هر شهرستان سه تا پنج چالش را به همراه برنامه پیشنهادی برای رفع آن را به سپاه استان اعلام کند.

عسگری یادآور شد: در سپاه استان و شهرستان تصمیم سازی در خصوص نحوه اجرای آن با دستگاه های اجرایی هر منطقه انجام می شود در صورتی که هرکدام از طرح ها قابلیت تعمیم به استان را داشته باشد در سایر نقاط اجرا می شود.

جانشین سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: کارنامه بسیج در حیطه‌های مختلف پژوهشی صنعتی و حوزه هایی از این دست قابل ارائه است؛ بر این اساس باید داشته های بسیج را بیش از پیش نشان دهیم.

ایشان افزودند: مجامع در شهرستان‌ها و استان‌ها تلاش می کند تا از سرمایه و ثروت معنوی بسیج که در اختیار قرار دارد در اختیار نظام بگذارد و در جهت تحکیم انقلاب و کادر سازی آن نقش ایفا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha