جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان: تاخیر در پیگیری گزارش‌های مردمی به ۱۱۰ پذیرفتنی نیست

ایرنا – دزفول - جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: سامانه ۱۱۰ مهمترین راه ارتباطی مردم با پلیس است و تاخیر در پیگیری گزارش‌های مردمی به این سامانه پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایرنا سرهنگ حجت سفیدپوست روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شوش و کرخه در سالن پژهش‌سرای شهدای هسته‌ای آموزش و پرورش شوش افزود: همه فرماندهی‌های انتظامی استان خوزستان مکلف هستند گزارش‌های مردمی به سامانه ۱۱۰ را در حداقل زمان ممکن پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: برخورد با سارقان و عرضه کنندگان مواد مخدر از جمله مطالبه‌های جدی مردم از پلیس در خوزستان است که در این مسیر طرح‌های متنوعی در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان شناسایی بسترها و معضل‌های اجتماعی را از جمله ماموریت‌های مهم پلیس دانست و ادامه داد: بسترهای نارضایتی و معضل‌های اجتماعی در شهرستان‌های مختلف خوزستان به منظور رفع این مسایل و جلوگیری از وقوع جرم باید شناسایی کرد و از ظرفیت‌های مردمی و علمی برای حل آنها استفاده شود.

وی با بیان اینکه امنیت محله محور از جمله طرح‌های مهم در دستور کار پلیس در خوزستان است، افزود: این طرح با هدف اعتمادسازی عمومی و بهره گیری از افراد موثر هر محله، شناسایی بسترهای وقوع جرم و تامین امنیت به عنوان اولویت در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

سرهنگ سفیدپوست با بیان اینکه شبکه‌های معاند در تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی با استفاده از موج سازی‌های رسانه‌ای هستند، گفت: پس از وقوع قتل زوج هنرمند در تهران تمام دستگاه‌های تبلیغی دشمن به میدان آمد و تلاش کرد تا از این حادثه تلخ برای ایجاد ناامنی گسترده در کشور استفاده کند که با اقدام سریع کارآگاهان زبده پلیس و دستگیری سریع عوامل اصلی این جنایت، این توطئه در نطفه خفه شد.

ارتقا و توسعه امنیت از جمله مطالبه‌های مهم مردم شوش است
امام جمعه شوش نیز در این آیین با بیان اینکه کار به موقع و درست از جمله ویژگی‌های تفکر بسیجی است، اظهارکرد: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تمام قامت به میدان آمدند و در مسیر آرمان‌های انقلاب و اسلام در همه صحنه‌ها حضور یافتند.

حجت الاسلام مهدی علیزاده تفکر بسیجی را گره گشای بسیاری از مسایل مبتلا به کشور و شهرستان دانست و افزود: قشرهای مختلف جامعه از جمله فرهنگیان، بازاریان و همچنین نیروهای انتظامی نیاز به مجهز شدن به تفکر بسیجی دارند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به برکت رهبر حکیم و فرزانه و همچنین مردم بصیر و غیور در حال حرکت به سمت قله است، ادامه داد: تحولات فلسطین نشان داد که رژیم غاصب صهیونیستی در آینده دنیا هیچ جایگاهی نخواهد داشت.

امام جمعه شوش ارتقا و توسعه امنیت را از مطالبه‌های مهم مردم برشمرد و ادامه داد: تلاش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی باید در مسیر ارتقای امنیت در جامعه، برخورد با مخلان نظام و امنیت و همچنین همدلی و همراهی با مردم باشد.
فرماندهی انتظامی شوش و کرخه جمعیتی افزون بر ۲۳۰ هزار نفر را پوشش می‌دهد
سرپرست فرمانداری شوش نیز در این آیین با تاکید بر اینکه شورای تامین شهرستان تمام قامت در کنار فرماندهی جدید این نیرو در شوش است، گفت: امنیت پایدار یکی از مهمترین مطالبه‌های مردم در شوش است که حرکت در این مسیر از فرمانده جدید انتظامی شهرستان انتظار می‌رود.

محسن حویزه با اشاره به وسعت جغرافیایی شوش و تنوع ماموریتی نیروی انتظامی افزود: کارکنان جان بر کف انتظامی و امنیتی شهرستان شبانه روز در میدان حضور دارند تا امنیت کنونی حفظ و تقویت شود.

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی شوش و کرخه جمعیتی افزون بر ۲۳۰ هزار نفر را پوشش می‌دهد، ادامه داد: سرهنگ روح الله یاری زاده فرمانده سابق انتظامی شوش از جمله فرماندهان جهادی و بسیجی در شهرستان بود که در دوران مسوولیت خدمات فراوانی به یادگار گذاشت.

سرپرست فرمانداری شوش در ادامه با تبریک انتصاب سرهنگ محمد محمدی نسب فرمانده جدید انتظامی شوش گفت: سرهنگ محمدی نسب از فرماندهان با تجربه و با اقتدار و یکی از بهترین فرماندهان انتظامی در خوزستان است که امروز خدمت این سرباز مخلص انقلاب در شوش آغاز می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که دوران فرماندهی جدید انتظامی شوش، دوران بلوغ و برجستگی این نیرو در این شهرستان باشد.

تاخیر در پیگیری گزارش‌های مردمی به ۱۱۰ پذیرفتنی نیست

به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور فرمانداران و شورای تامین شهرستان‌های شوش و کرخه برگزار شد سرهنگ محمد محمدی نسب به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شوش و کرخه معرفی و از زحمات سرهنگ روح الله یاری زاده فرمانده پیشین این نیرو قدردانی شد.

محمد محمدی نسب سابقه فرماندهی انتظامی رامهرمز را در کارنامه دارد. ۲ هفته پیش نیز در آیینی مشابه سرهنگ روح الله یاری زاده فرمانده پیش انتظامی شوش به عنوان فرماندهی انتظامی دزفول معارفه شد.

شهرستان کرخه یکی از شهرستان‌های استان خوزستان و مرکز این شهرستان، شهر الوان است. این شهرستان در آذرماه ۱۳۹۹ از شهرستان شوش جدا و مستقل شد.

اگر چه حدود سه سال از تفکیک کرخه از شوش می‌گذرد ولی همچنان برخی از ادارات این ۲ شهرستان از جمله فرماندهی انتظامی به صورت مشترک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha