بازدید سرزده رئیس ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری از سازمان امور مالیاتی

تهران- ایرنا- رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری سرزده از مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ سازمان امور مالیاتی کشور بازدید و در جریان کم و کیف نحوه پاسخگویی به مودیان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به همراه سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و تنی چند از مدیران سازمان ضمن بازدید از مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ سازمان امور مالیاتی کشور از نزدیک جریان کم و کیف و نحوه پاسخگویی کارشناسان این مرکز به مردم و مودیان مالیاتی قرار گرفت.

سبحانیان در جریان این بازدید با اشاره به رویکرد نظام مالیاتی مبنی بر تکریم مودیان افزود: دستیابی به اهداف نظام مالیاتی از مسیر حاکمیت داده محور، الکترونیکی شدن فرآیندها و هوشمندسازی نظام مالیاتی می‌گذرد که این امر از یک سو باعث شناسایی مودیان جدید و پیشگیری از فرار مالیاتی و از طرف دیگر موجب افزایش عدالت مالیاتی و اعتماد عمومی در جامعه نسبت به مالیات و نظام مالیاتی می شود.

وی یکی از مصادیق مودی مداری را پاسخ به شبهات و سؤالات آنها و ارائه آموزش‌های لازم درخصوص انجام تکالیف قانونی ایشان دانست و تاکید کرد: راهکار حل بسیاری از مشکلات، گفتگو و تعامل و همچنین پاسخگویی به سوالات و شبهات است و از همین منظر، مرکز جامع ارتباطات مردمی ۱۵۲۶ گامی عملیاتی و مهم در گره‌گشایی از مشکلات مردم است که در چارچوب تکریم ارباب رجوع، فصل جدیدی از خدمت رسانی به مودیان محترم مالیاتی ارائه می‌کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری هم در جریان این بازدید، با چند نفر از کارشناسان مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ سازمان امور مالیاتی کشور درباره مشکلات و موانع مطروحه از طرف مردم گفتگو کرد و ضمن توصیه به نحوه بهبود و ارتقای پاسخگویی، خواستار شبانه روزی شدن مدت زمان پاسخگویی در صورت ازدیاد مراجعات تلفنی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha