طرح پیوند آسمانی سربازان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی در اراک اجرا شد

اراک - ایرنا - طرح پیوند آسمانی با نام "لبیک یا امام خامنه‌ای ۲۱" با حضور فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی خنداب، مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری مرکزی و رییس شورای اسلامی شهر اراک روز دوشنبه برای اولین بار در اراک اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی خنداب در این آیین گفت: این طرح در راستای قانون جوانی جمعیت در بین سربازان مورد اهتمام قرار گرفته و همت و تلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران، توجه به جایگاه خانواده و تحکیم این جایگاه مقدس است.

امیر«بهزاد پرتوی خاقانی» افزود: ازدواج سنگ بنای تشکیل خانواده و جامعه است و هرچه در این حوزه تلاش شود، قوانین جامعه بهتر اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: ۲۱ طرح لبیک در نیروی زمینی ارتش طراحی شده و ما ملزم به اجرا برای تشویق جوانان به تشکیل خانواده هستیم.

فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی خنداب ادامه داد: یکی از این طرح‌ها، پیوند آسمانی است که جوانی جمعیت و آسانی ازدواج در آن دیده شده است.

امیر پرتوی خاقانی، به توجه ویژه پیامبر اکرم (ص) به موضوع ازدواج اشاره کرد و ادامه داد: در صورتیکه زندگی و ازدواج با صفا، لطف، همدلی و هماهنگی و اخوت باشد، بی‌شک باعث زدودن یاس و ناامیدی از زندگی می‌شود.

وی، آغاز زندگی با معیارهای اسلامی را بهشت کوچکی همراه با آرامش و محبت توصیف کرد و افزود: ساختار ارتش خدمت‌رسانی به مردم و دفاع از کشور است و نیروی ارتش جمهوری اسلامی بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل می‌کند.

فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی خنداب اضافه کرد: نگاه نیروی زمینی به سرباز تغییر کرده و پوست‌اندازی در نیروی انسانی اجرایی شده است و ارتش با آموزش فنی و حرفه‌ای قرارداد منعقد کرده و ۱۶ مهارت به سربازان آموزش داده می‌شود.

طرح پیوند آسمانی سربازان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی در اراک اجرا شد

در پایان این آیین، از یک گروهبان یکم که به تازگی تشکیل خانواده داده بود، تقدیر و هدایایی به یُمن آغاز زندگی مشترک به زوج جوان اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha