۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85275316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله مقاومت به تانک‌های اسرائیلی در منطقه مرزی نوار غزه

تهران-ایرنا- منابع خبری از حمله رزمندگان مقاومت فلسطین به تانک‌های رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی نوار غزه خبر دادند.

منابع خبری فلسطینی امروز (دوشنبه) از حمله نیروهای مقاومت فلسطین به تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی نوار غزه خبر دادند.

بنا بر اعلام خبرگزاری سما، نیروهای مقاومت فلسطین به تانک های ارتش رژیم صهیونیستی که به جاده صلاح الدین در جنوب غزه یورش برده بودند، حمله کردند.

پیش از این یک فایل ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که یک تانک رژیم صهیونیستی را در جاده صلاح الدین نشان می داد که یک خودرو غیرنظامی فلسطینی را هدف قرار داد.

درپی انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی مبنی بر حضور تانک های رژیم اسرائیل در خیابان صلاح الدین در ناحیه جنوبی غزه، شبکه قدس ظهر امروز به نقل از منابع خود اعلام کرد: هیچ گونه پیشروی زمینی در داخل محله های مسکونی در نوار غزه وجود ندارد.

این منابع گفتند: چند تانک ارتش اشغالگر و یک بولدوزر از ناحیه مرزی در منطقه حجر الدیک به سمت محور خیابان صلاح الدین پیشروی کردند.

این منابع خاطرنشان کردند: خیابان صلاح الدین، منطقه ای مرزی در فاصله تقریبی ۳ کیلومتری از مرز نوار غزه است و هیچ ساختمان مسکونی و خانه ای در آنجا وجود ندارد بلکه زمین های خالی یا زمین های کشاورزی خالی از سکنه است و از جنبه مفهوم نظامی و امنیتی منطقه اهمیت چندانی ندارد.

این منابع تصریح کردند: خلاصه آنچه در حال رخ دادن است، تلاش جدید اسرائیل برای یورش جدیدی در نزدیک مرز است. اشغالگران به محل جنگ سال ۲۰۱۴ میلادی رسیدند اما در آن زمان نیز در عملیات زمینی خود در آنجا شکست خوردند.

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس نیز امروز گفت: عبور زمینی محدود در برخی مناطق نوار غزه پس از آن صورت می گیرد که اشغالگران نتوانستند طرح گسترده (عملیات زمینی خود علیه نوار غزه) را اجرا کنند و این اقدام تلاشی برای ترمیم وجهه آنها است.

وی افزود: حملات هوایی گردان های القسام در خطوط نبرد و پشت خطوط و علیه ستون های تانک ارتش رژیم صهیونیستی، توانایی مقاومت در مدیریت نبرد و کنترل روند آن را تایید می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha