زمینه آزادی ۱۲ تن از محکومان جرائم مالی و غیرعمد در استان اردبیل فراهم شد

اردبیل-ایرنا- معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل از فراهم شدن زمینه آزادی ۱۲ نفر از محکومان جرائم مالی و غیرعمد در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از دادگستری استان اردبیل، یوسف خدادادی در حاشیه هجدهمین جلسه هیات امنای ستاد دیه استان در سال ۱۴۰۲ گفت: در جلسه امروز پرونده ۱۲ نفر از محکومان جرائم مالی و غیرعمد که از بد حادثه و به دلیل اتفاقات ناخواسته به زندان محکوم شده بودند، مورد بررسی قرار گرفت و زمینه آزادی این افراد با مبلغ محکومیت بیش از ۱۲۰میلیارد ریال از زندان‌های استان فراهم شد.

نائب رئیس ستاد دیه استان ضمن قدردانی از جامعه خیرین و مردم ولایی و حسینی اردبیل گفت: محکومانی که عازم زندان می‌شوند، خود و خانواده‌های آنان در معرض بسیاری از تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی قرار می‌گیرند و برای جلوگیری از این آسیبها همه دست اندرکاران و خیرین استان تلاش کنند.

خدادادی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۳۰۰ نفر در زندان‌های استان چشم انتظار مساعدت و کمک همنوعان خود برای آزادسازی از زندان‌های استان هستند.

بر اساس این گزارش اوایل مهرماه امسال هم ۳۹ زندانی مالی و جرایم غیرعمد با تامین مبلغ محکومیت ۲۰۰ میلیارد ریال با کمک خیرین تامین شد و از زندان آزاد شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha