۳۹ زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند

اردبیل - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان اردبیل از آزادی ۳۹ زندانی جرایم مالی و غیرعمد با کمک‌های مالی خیران به‌مناسبت آغاز امامت ولیعصر (عج) و هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو روز چهارشنبه در آئین آزادی زندانیان مالی در ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: میزان محکومیت ۳۹ زندانی مالی و جرایم غیرعمد بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال بود که با کمک خیرین تامین شد و آنها از زندان رهایی یافتند.

وی ادامه داد: در ۶ ماه سال جاری نیز ۱۱۴ نفر از این محکومان با مبلغ محکومیت یک‌هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شدند و این میزان رهایی با کمک خیران نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.

در این آئین از ۲ رزمنده سرافراز هشت سال دفاع مقدس شاغل در ستاد دیه استان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین به صورت نمادین از چند خیَر این استان قدردانی شد.

در اوایل شهریورماه سال جاری نیز دادگستری کل استان اردبیل از آزادی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد، با کمک‌های خیران نیک‌اندیش در اجرای طرح "هر مسجد یا هر هیات، آزادی یک زندانی" خبر داده بود.

مردم ولایی و حسینی اردبیل همواره در امور خیر پیشقدم هستند و تاکنون زمینه رهایی بسیاری از این محکومان از زندان‌های استان را فراهم کرده‌اند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha