۹ آبان ۱۴۰۲، ۸:۱۵
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85275922
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان البرز آغاز شد

کرج- ایرنا - همزمان با دومین روز از هفته بسیج دانش ‌آموزی، اعزام کاروان های دانش آموزی به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور از استان البرز آغاز شد.

مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اولین کاروان راهیان نور از دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه توسط سپاه ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر از آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شد.

سرهنگ پاسدار «سعید اخلاقی» با بیان اینکه در نخستین مرحله اردوی راهیان نور دانش آموزی سال جاری بیش از سه هزار و ۶۰۰ دانش آموز دختر راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند، افزود: پیش از آغاز اعزام های دانش آموزی راهیان نور از سوم تا پنجم آبان یک کاروانی از فرهنگیان متشکل از مدیران آموزش و پرورش البرز، مدیران و معاونان پرورشی مدارس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

وی اظهار کرد: مرحله اول اعزام ها از امروز نهم آبان ماه آغاز و تا سوم آذرماه سال جاری ادامه دارد و فقط به گروه دانش آموزان دختر اختصاص دارد که اعزام دانش آموزان پسر در بهمن ماه سال جاری انجام خواهد شد.

مسوول سازمان اردویی راهیان نور البرز با اشاره به اینکه پس از پایان اعزام دانش آموزان دختر، اعزام اقشار مختلف انجام می شود، گفت: در این اعزام ها همانند سال گذشته ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور از یک یا ۲ مورد از مظاهر پیشرفت انقلاب اسلامی به عنوان «راهیان پیشرفت» در برنامه است تا دانش آموزان با پیشرفت های پس از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا شوند.

اخلاقی یادآور شد: در اردوی راهیان نور برای دانش آموزان برنامه های متنوعی اعم از مسابقات و شرکت در جشنواره «رهاورد سرزمین نور» داریم ضمن اینکه خادمان شهدا در طول اردو و همچنین پس از آن ضمن ارتباط گیری با نوجوانان، این روند ارتباط با دانش آموزان را ادامه می دهند.

وی افزود: خادمان دانش آموزی و همچنین راویان دفاع مقدس در طول اردوی راهیان نور در منطقه یا در مسیر مباحث مختلف فرهنگی، اعتقادی و سیاسی را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: در نخستین مرحله اردوی راهیان نور البرز ۲۰ گروه دانش آموزی دختران اعزام می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha