میدانی در بجنورد به نام شهید «رجبعلی محمدزاده» مزین شد

بجنورد- ایرنا- میدانی در شهر بجنورد امروز (سه شنبه) به طور رسمی با حضور مسوولان خراسان شمالی به نام سردار شهید «رجبعلی محمدزاده» مزین شد.

به گزارش ایرنا، این میدان در ورودی غربی بجنورد از سمت شمال واقع شده است و به منظور زنده نگداشتن یاد، نام و تکریم رشادت‌های پر افتخار سردار شهید «رجبعلی محمدزاده» نام‌گذاری و از تابلوی این میدان رونمایی شد.

در این آیین خانواده سردار شهید محمد زاده، فرماندار بجنورد، فرمانده سپاه بجنورد، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهر حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، سردار رجبعلی محمدزاده در سال ۱۳۴۰ در روستای "نوده" از توابع شهرستان بجنورد به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۱ وارد سپاه شد.

معاون یکان دریایی لشکر پنج نصر، فرمانده گردان نصرالله، حضور در عملیات های والفجر هشت، کربلای چهار و ۱۰، بدر، تک مهران، بیت المقدس ۲ و سه، نصر ۶ و هشت، از جمله خدمات شهید محمدزاده در هشت سال جنگ تحمیلی بود.

میدانی در بجنورد به نام شهید «رجبعلی محمدزاده» مزین شد



معاون تیپ جواد الائمه (ع)، فرمانده تیپ جواد الائمه (ع)، معاون لشکر پنج نصر، فرمانده تیپ مستقل سلمان سیستان، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از جمله مسوولیت های شهید محمدزاده قبل از شهادت بود.

سردار محمدزاده فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان روز ۲۶ مهرماه ۱۳۸۸ در همایش سران و معتمدان عشایر و طوایف در منطقه پیشین شهرستان سرباز شرکت کرده بود که در حادثه تروریستی به همراه سردار شوشتری، چند نفر از فرماندهان سپاه سیستان و بلوچستان و جمعی از سران و ریش سفیدان قبایل محلی به شهادت رسید و پیکرش در بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد.

به زودی المانی نیز از سردار شهید تهیه و در این میدان نصب خواهد شد.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha