نمایندگان رییس قوه قضاییه به تمامی شهرستان‌های کرمان سفر می‌کنند

کرمان- ایرنا- رییس کل دادگستری کرمان ضمن تشریح برنامه‌های سفر رییس قوه‌قضاییه به این استان طی روز چهارشنبه(فردا) اعلام کرد که نمایندگان وی نیز به تمامی شهرستان‌ها سفر خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های سفر رییس قوه قضاییه به کرمان در جمع خبرنگاران توضیح داد: در جریان بیست‌ و ششمین سفر استانی رییس قوه قضاییه به کرمان، ۲۰ نفر از اعضای شورای عالی قضایی کشور نیز شامل معاونان و روسای سازمان های تابعه وی را در استان همراهی خواهند کرد.

وی ادامه داد: تیم ۲۰ نفره قوه قضاییه از یک ماه قبل در استان مستقر شده‌اند، اولویت‌های سفر را جمع‌بندی کرده اند و گزارش داده‌اند که متناسب با گزارش‌های ارائه شده، نمایندگان قوه برای شهرستان‌ها انتخاب شده‌اند و تمام شهرستان‌های استان نیز میزبان نمایندگان قوه خواهند بود.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد: بازدید از مجتمع‌های قضایی، نشست با مسئولان اداری و قضایی، نشست با فعالان اقتصادی و نشست شورای اداری از جمله برنامه‌های رییس قوه قضاییه در سفر به استان کرمان خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری نشست شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی در جریان سفر غلامحسین محسنی اژه ای به کرمان گفت: گزارش‌های نهایی نمایندگان رییس قوه قضاییه و مصوبات لازم در این نشست ارائه خواهد شد.

نمایندگان رییس قوه قضاییه به تمامی شهرستان‌های کرمان سفر می‌کنند
حمیدی رییس کل دادگستری کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان اشاره کرد: رییس قوه قضاییه در جریان سفر به کرمان در برنامه آخر این سفر با عنوان نشست خبری، نتایج سفر را جمع‌بندی خواهد کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم سفر رییس قوه قضاییه در حل مشکلات قضایی، اداری و مسائل فعالان اقتصادی و در نتیجه افزایش تولید و اشتغال در استان موثر باشد.

حمیدی با اشاره به سفر قبلی رییس قوه قضاییه به کرمان و ضمن بیان اینکه چند نوع سفر مناسبتی، مساله محور و رسمی وجود دارد، افزود: سفر رییس قوه در زمان سالگرد شهادت سردار سلیمانی به کرمان از نوع مناسبتی بود.

وی ادامه داد: برخی سفرها مساله محور هستند که در جریان آنها از قبل مشکلات قضایی بررسی و رییس قوه قضاییه برای حل این مشکلات به استان‌ها سفر می‌کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمان اظهارداشت: در سفرهای رسمی، اعضای شورای عالی قضایی رییس قوه را همراهی می کنند و مشکلات شهرستان ها نیز توسط نمایندگان قوه قضاییه در این سفرها بررسی می‌شود.

حجت الاسلام حمیدی ضمن قدردانی از رسانه ها در پوشش مناسبت های قضایی تاکید کرد: رسانه ها یار دوازدهم قوه قضاییه هستند و تعامل خوبی میان قوه قضاییه و رسانه‌ها وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha