هنرمند استان فارس، برنده جایزه اول جشنواره ملی کارتون برق همدان

شیراز- ایرنا- احمدرضا سهرابی کاریکاتوریست و خبرنگار استان فارس، جایزه اول و تندیس ‘جشنواره ملی کاریکاتور برق همدان’ را به خود اختصاص داد.

در مرحله داوری آثار این جشنواره، هیات داوران پس از سه مرحله ارزیابی از میان ۵۷۰ کاریکاتور ارسالی به دبیرخانه، برگزیدگان این دوره را انتخاب کردند و طی مراسمی در تالار شهید آوینی همدان و با حضور جمعی از مدیران ارشد صنعت برق و وزارت نیرو از نفرات برتر جشنواره تقدیر شد.

همچنین در حاشیه این جشنواره از تمبر اختصاصی و کتاب جشنواره ملی کاریکاتور برق همدان نیز رونمایی شد.

سهرابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر لزوم فرهنگ سازی برای مصرف بهینه برق تاکید کرد و استفاده از ابزارهای رسانه ای را موثر ترین راه برای انتقال این فرهنگ دانست.

احمدرضا سهرابی در حال حاضر کاریکاتوریست روزنامه ایران، کاریکاتوریست و خبرنگار و دبیر گروه خبر روزنامه عصرمردم است و بیش از ۵۰ جایزه ملی و بین المللی در حوزه کاریکاتور و مطبوعات در کارنامه ۲۷ سال روزنامه نگاری خود دارد.

دبیری و داوری چندین جشنواره بین‌المللی کارتون و دریافت بیش از ۵۰ جایزه ملی و جهانی از جمله جایزه اول جشنواره بین‌المللی فکس برای صلح ایتالیا ، جایزه عالی چین ، دیپلم افتخار روسیه، جایزه برتر سواد رسانه‌ای اندونزی، لوح تقدیر لیمرا برزیل، جایزه اول جشن روزنامه نگاران جوان ایران، جایزه اول مطبوعات خلیج فارس و همچنین چاپ آثار در کاتالوگ مسابقات و جشنواره های بین المللی پرتو پرتقال (مطبوعات جهان) آلکالای اسپانیا، اومیای ژاپن،‌ آیدین دوغان ترکیه، تلویزیون اسلواکی، کلانتان مالزی و LM چین از جمله افتخارات احمدرضا سهرابی در حوزه کارتون و مطبوعات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha