قول مساعد نماینده ویژه قوه قضاییه برای پیگیری مشکلات کشاورزان جنوب کرمان

کرمان- ایرنا- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه شهرستان جیرفت به لحاظ کشاورزی منطقه ای چهار فصل است، گفت: کشاورزان این شهرستان با مشکلاتی روبرو هستند که بخشی از این مسائل در سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پور خاقان شامگاه سه‌شنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان جیرفت افزود: در پیک برداشت محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان با توجه به موانع موجود، محصول بر زمین می‌ماند و کشاورز متضرر می شود.
وی، یکی از موانع و مسائل تولید کشاورزی را نبود صنایع تبدیلی عنوان کرد و گفت: این مهم را در این سفر پیگیری می کنیم.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از دیگر از موانع تولید بخش کشاورزی در جنوب استان را هزینه زیاد حمل و نقل و صادرات دانست و عنوان کرد: صادرات محصولات کشاورزی نیازمند توسعه فرودگاه جیرفت است که گویا معارض دارد و در این سفر این مهم نیز پیگیری می شود.
حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان تصریح کرد: رساندن محصولات نوبرانه به بازارهای داخلی نه تنها کمک بزرگی به کشاورزان است بلکه به رونق شهرستان و استان نیز کمک می کند.
نماینده ویژه قوه قضاییه خاطرنشان کرد: جنوب کرمان و شهرستان جیرفت دارای معادن غنی است که بهره برداری از آنها، جلوگیری از خام فروشی و ایجاد صنایع تبدیلی حوزه معادن باعث بهبود وضعیت زندگی مردم شهرستان و استان خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سفر امروز در راستای سفرهای استانی ریاست قوه قضاییه و با هدف احصاء مشکلات حوزه قضایی انجام می شود که فردا شب گزارشی از این سفر در جلسه با استاندار کرمان مطرح خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha