۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۰:۰۶
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85277015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

قطر و عربستان کشتار مردم مظلوم فلسطین در جبالیا را محکوم کردند

تهران-ایرنا-وزارت امورخارجه عربستان و قطر در بیانیه‌ای جداگانه کشتار مردم فلسطین در اردوگاه جبالیا را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره قطر، در بیانیه وزارت امورخارجه عربستان آمده که دولت سعودی با شدیدترین عبارت‌ها حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا در نوار غزه محاصره شده ، محکوم می‌کند.

عربستان اعلام کرد که انزجار کامل خود را از حمله مکرر به مناطق پرجمعیت غیرنظامی و ادامه نقض حقوق بین الملل را اعلام می‌کنیم.

وزارت امورخارجه قطر نیز در بیانیه‌ای بمباران اردوگاه جبالیا را محکوم کرد و از آن به کشتار دسته جمعی دیگری از سوی اسرائیل نام برد.

قطر همچنین نسبت به توسعه حملات به مناطق غیر نظامی نیز هشدار داد.

وزارت کشور تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه شمار اولیه شهدا و زخمی‌های کشتار در اردوگاه جبالیا را ۴۰۰ نفر اعلام و تأکید کرد بیشتر قربانیان این جنایت را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرده است: رژیم صهیونیستی این منطقه را با شش بمب هر کدام به وزن یک تن بمباران کرده است که در نتیجه آن یک محله مسکونی در مرکز اردوگاه جبالیا به طور کامل ویران شده است.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و پنجمین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح‌های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha