۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۴۷
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85277022
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه دزفول: حراست از حریم و حرمت جامعه وظیفه همگان است

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول گفت: تلاش دشمن برای عادی سازی بی حجابی از بین بردن حریم و حرمت بانوان است به همین دلیل همه در حراست از حریم و حرمت جامعه مسئولیت دارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور سه شنبه شب در همایش حجاب و عفاف در سالن همایش‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول افزود: اگر حریم و حرمت بانوان در جامعه شکسته شود، ارکان جامعه فرو می‌ریزد.

وی ادامه داد: وصیت مشترک همه شهدا توصیه بانوان به عفاف و حجاب است.

وی با بیان اینکه حجاب وسیله‌ای برای پوشاندن است، گفت: امروز همجنس بازی به عنوان بزرگترین گناه، جوامع غربی را در برگرفته است و این نتیجه بی‌بند و باری و پیروی از هوای نفس است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامپور با اشاره به تفاوت‌های مردان و زنان افزود: خداوند حکیم برای گسترش نسل بشر ضمن ایجاد تفاوت در خلقت‌شان میان آنها جاذبه ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه پوشش کامل بدن زن واجب الهی است، ادامه داد: حیا و حجاب مختص بانوان نیست بلکه باید مردان نیز در پوشش خود حیا را رعایت کنند.

امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه عفاف از حجاب بالاتر است، افزود: افزایش بی‌حجابی ارکان خانواده‌ها را به خطر می‌اندازد و رعایت حجاب موجب صیانت خانواده و بانوان در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه زنان باعفت در قرآن مورد تمجید خداوند قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: بانوان و آقایان ضمن حضور اجتماعی باید حریم خود را با نامحرمان رعایت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامپور گفت: شکسته شدن حیا موجب فروریختن حریم بانوان در جامعه می‌شود به همین دلیل مراقبت بانوان از حریم خود در مواجهه با نامحرمان در سلامت جامعه اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: رفتار آقایان با بانوان باید به گونه‌ای باشد که حریم و حرمت بانوان حفظ شود و باید قدر این حریم و حرمت دانسته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha