۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85180009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوان دزفول اهانت به قرآن را محکوم کردند

۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبر: 85180009
بانوان دزفول اهانت به قرآن را محکوم کردند

دزفول – ایرنا – بانوان زینبی دزفول روز سه شنبه با تجمع در حسینیه ثارالله دزفول ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم برای حراست از عفاف و حجاب در جامعه عهد بستند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه دزفول در این اجتماع با اشاره به جایگاه رفیع بانوان در تربیت فرزندان و ساختن جامعه‌ای مومن و پرهیزگار گفت: غرب با تضعیف جایگاه دین و خانواده از مادران پاکدامن و مومن محروم مانده است لذا اقدام به آتش زدن قرآن می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور با بیان اینکه زنان ایران اسلامی حیا و عفاف خود را از زهرای مرضیه(س) به یادگار دارند، افزود: حجاب و عفاف و پاکدامنی واجب است و بانوان در تمام دوران زندگی برای حراست از آن تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام ارزش‌های جامعه با حجاب بانوان گره خورده است، ادامه داد:به تعبیر امام خمینی(ره) از دامن زن، مرد به معراج می‌رسد.
حجت الاسلام بهرامپور اظهارکرد: غرب با تضعیف جایگاه مادر، خانواده را به فروپاشی کشاند و این موجب شد تا غرب با همه تمدن خود در حال نابودی باشد.
وی افزود: بانوان براساس عقاید شیعی، محور و دلیل خلقت هستند چراکه براساس روایت اگر فاطمه(س) نبود خداوند عالم را خلق نمی‌کرد.
امام جمعه دزفول گفت: مادران مومن و پاکدامن با تربیت فرزندان مومن نقش مهمی در اقامه دین و گسترش معارف دینی دارند.
وی با بیان اینکه دشمن با تمرکز بر حجاب بانوان به دنبال زدودن عفاف و پاکدامنی از دامن زنان است، افزود: جنگ فرهنگی کنونی دشمن بر قبح زدایی از بی‌حجاب متمرکز است و بانوان با حفظ حجاب خود در حال جهاد در راه اقامه معارف دین و خنثی کردن توطئه فرهنگی دشمن هستند.

بانوان دزفول اهانت به قرآن را محکوم کردند


به گزاررش ایرنا، بانوان حاضر در این اجتماع با سر دادن شعارهای لبیک یا رسول الله(ص)، لبیک یا حسین(ع)، لبیک یا زینب(س) و لبیک یا زهرا(س) ضمن اعلام دلدادگی با اهل بیت خاندان عصمت و طهارت، اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.
بانوان شرکت کننده در این اجتماع با قرائت عهدنامه‌ای بر حراست از حجاب و عفاف در جامعه عهد بستند.
یک افراطی سوئدی تحت حمایت مقامات و پلیس این کشور در مقابل چشمان حدود ۲۰۰ مسلمان، قرآن را در بیرون مسجد اصلی استکهلم پایتخت سوئد سوزاند.
در سال‌های اخیر برخی از کشورهای اروپایی و به خصوص حوزه اسکاندیناوی صحنه تعدی و هتک حرمت مقدسات مسلمانان بوده است.

در سایه حمایت پلیس سوئد، راست گرایان افراطی اقدام به آتش زدن قرآن کریم کرده و اعتراض‌های مسلمانان نیز با سرکوب روبرو شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha