خلیل احمد سلامی روز جمعه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای دسترسی آسان کارگران و کارفرمایان به خدمات سامانه جامع روابط کار، امکان احراز هویت این افراد بصورت الکترونیکی فراهم شد و متقاضیان برای دریافت خدمات سامانه، الزامی برای مراجعه به دفاتر پیشخوان ندارند.
وی افزود: بر این اساس متقاضی از طریق لینک www.pkar.mcls.gov.ir وارد سامانه جامع روابط کار می شود و قبل از آغاز فرایند ثبت درخواست براساس اطلاعیهای که در صفحه به نمایش درمی آید می تواند به صورت الکترونیکی نیز از طریق سامانه، احراز هویت را انجام دهد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: متقاضی پس از انتخاب نوع شخصیت حقیقی یا حقوقی، وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شده و شماره تلفن همراه و کد امنیتی را وارد کرده و پس از دریافت کد پنج رقمی از طریق تلفن همراه، ادامه فرایند انجام احراز هویت در سامانه را انجام می دهد.
وی با بیان اینکه کارفرمایان برای احراز هویت باید شماره شناسه شرکت را وارد کنند، گفت: کارگر یا کارفرما برای هر بار وارد شدن به سامانه جامع روابط کار، برای پیگیری، باید مراحلی که ذکر شد را انجام دهند.
نظر شما