۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبر: 85277549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۸ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی بوشهر شد

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبر: 85277549
۴۸ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی بوشهر شد

بوشهر- ایرنا- سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: طی ۶ ماه نخست امسال، از ۲۸۳ طرح احداث مسکن مددجویی، ۴۸ واحد تکمیل و در اختیار افراد تحت پوشش حائز شرایط این سازمان در استان قرار داده شد.

« رضا محمودی » روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: در نیمه نخست امسال، ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت واحدهای مسکونی به مددجویان به شکل بلاعوض پرداخت شده است.

وی افزود: از ۲۸۳ طرح ساخت مسکن مددجویان بهزیستی این استان در سال جاری، ۱۸۷ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۷۱ مورد تأیید نهایی و مابقی در انتظار بررسی است.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر با اشاره به وضعیت ساخت و واگذاری واحدهای مسکونی، تصریح کرد: در سال گذشته نیز موفق به احداث، تکمیل و واگذاری ۱۶۲ واحد مسکونی به مددجویان این سازمان در استان شده‌ایم.

محمودی تعداد واحدهای بهره‌مند شده از کمک بلاعوض را ۲۸۲ واحد دانست و بیان کرد: در سال قبل ۳۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای ساخت ۲۸۲ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ۸۰۰ میلیون ریال ودیعه مسکن ویژه اجاره نشینان تحت پوشش، گفت: در سال گذشته ۱۰۸ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن جذب و در اختیار ۱۸۶ خانوار مشمول این تسهیلات قرار گرفت.

محمودی سهمیه این تسهیلات ودیعه مسکن ویژه اجاره نشینان در سال جاری را ۳۶۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون ۲۶۵.۵ میلیارد ریال آن جذب و ۳۲۷ خانواده مددجو از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha