۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85277721
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارگاه فضای مجازی البرز تشکیل شد

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85277721
قرارگاه فضای مجازی البرز تشکیل شد

کرج - ایرنا - قرارگاه فضای مجازی البرز به ریاست استاندار با هدف رصد و نظارت هرچه بیشتر فضای مجازی در این استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی " استاندار البرز روز چهارشنبه در نشست قرارگاه فضای مجازی استان البرز گفت: اهمیت فضای مجازی و فعالیت روابط عمومی ها در این بخش بر هیچ کس پوشیده نیست، بنابراین فعالان این عرصه با اشراف به این امر باید پویاتر باشند.

وی ادامه داد: در این قرارگاه به دنبال شناسایی راهکارهای تخصصی، تداوم و استمرار برنامه ها برای نیل به اهداف تعیین شده، هستیم.

عبداللهی گفت: فلسفه وجودی قرارگاه، اتخاذ تدبیر در جهت اجرایی ساختن برنامه های مهم و اساسی با نتیجه بخشی سریع است.

وی افزود: رویکردها و برنامه های تدوین شده در کارگروهای تخصصی این قرارگاه باید خروجی عملیاتی و اجرایی داشته باشد.

قرارگاه فضای مجازی البرز تشکیل شد

استاندار البرز به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی ) بر امیدآفرینی، توصیه به صبر، توصیه به حق، بصیرت آفرینی و بیکار نماندن جوانان اشاره کرد و گفت: طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب امیدآفرینی، پنهان کردن ضعف ها و خودفریبی نیست، بلکه تمامی این موارد باید در کنار بیان ضعف ها و تعیین افقی مشخص برای حل مشکلات باشد.

وی دربخش دیگری از سخنانش افزود: متهم کردن افراد از سوی رسانه های معاند، بدون تقوا و حقیقت طلبی و برای جذب مخاطب، اخلاقی نیست چراکه این روند مخرب، اعتماد مردم را خدشه دار می کند.

استاندار البرز گفت: باید به دنبال حفظ حرمت ها و احیای کرامت انسانی باشیم و به علل مورد هجمه قرار گرفتن این اصول از سوی دشمنان آگاهی پیدا کنیم.

وی افزود: افراد اثرگذار جامعه در جایگاه های مختلف باید به دنبال احیا و ترویج اخلاق و احترام باشند.

عبداللهی گفت: باید با هم افزایی به تبیین گری و امیدبخشی در جامعه بپردازیم تا مسیر خدمت به مردم هموار شود.

استاندار البرز با تاکید بر لزوم تشکیل کارگروه اندیشه ورز در قرارگاه، افزود: ضرورت دارد کارگروه هایی که ذیل این قرارگاه تشکیل شده اند، جلسات هفتگی برگزار کنند و قرارگاه حداقل ماهی یک جلسه تشکیل دهد.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به چهارمولفه اساسی مبنی بر رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت

از نگاه رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی ) پرداخت و گفت: مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و پاسخ محکمی به توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

عبداللهی افزود: باید هوشیار و آگاه باشیم و در نهایت هم‌افزایی و اتحاد، برنامه ها و اهداف تعیین شده را دنبال کنیم چراکه وحدت؛ رمز اصلی اثربخشی و کسب رضایتمندی مردم است.

"حمیدرضا رضایی"، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز نیز در ادامه گفت: این قرارگاه طبق دستور استاندار و در راستای اجرای طرح های خلاق و امیدافرینانه در بستر فضای مجازی و کاهش اسیب اجتماعی دراین حوزه بصورت پایلوت در البرز تشکیل شده است.

وی ادامه داد: قرارگاه رسانه ای در مسیر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی سریع، صحیح، اثربخش و با رویکرد فرهنگی و تفکر جهادی شکل گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز یادآورشد: این قرارگاه به منظور پیشبرد امور به صورت تخصصی نسب به تشکیل دبیرخانه، کمیته های تخصصی با ١٣١ عضو (اشخاص حقیقی و حقوقی) و کارگروه های عملیاتی اقدام خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha