ایجاد ۸۰ کارگاه و خط تولید برای جذب ایثارگران در کشور

تهران- ایرنا- رئیس مؤسسه طنین ایثارگران کشور گفت: ۸۰ کارگاه بسته بندی و خط تولید در سراسر کشور برای جذب ۴۰ هزار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران ایجاد می‌شود.

اسماعیل بیگ‌محمدی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا بیان کرد: از تعداد ۸۰ کارگاه در نظر گرفته شده ۲ کارگاه در شهرستانِ قیر و کارزین استان فارس راه اندازی می شود و با توجه به اینکه این شهرستان محل تولید خرما و لیمو ترش است، کارگاه های تولیدی در زمینه بسته بندی خرما و خط تولید آبلیمو خواهد بود.

وی از جذب ۵۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در این کارگاه ها خبر داد و افزود: زمین مورد نیاز برای ایجاد این کارگاه ها و خط های تولید از طریق شهرک های صنعتی، شهرک های کشاورزی، کار آفرینان و نخبگان تامین می‌شود.

بیگ محمدی ادامه داد: تاکنون قول واگذاری ۲ هزار متر زمین از سوی شهرک های صنعتی شهرستان قیر و کارزین داده شده است و با اعلام آمادگی فرماندار و مسئولان این شهرستان بر این میزان زمین افزوده می شود.

رئیس مؤسسه طنین ایثارگران کشور گفت: به مناسبت روز قیر و کارزین همایشی با عنوان توسعه و اشتغال و ایران کار آمد در این شهرستان برگزار می شود که فرماندار و نماینده حوزه انتخابی این شهرستان از بنده دعوت کرده ۲۱ آبانماه برای شرکت در این همایش و پس از آن کلنگ زنی احداث این تولیدی ها به آنجا بروم.

بیگ محمدی افزود: اگر شرایط فراهم باشد کارگاه ها و خط های تولید ظرف ۶ ماه آینده آماده بهره برداری می‌شود.

شهرستان قیر و کارزین، یکی از شهرستان‌های استان فارس با مرکزیت شهر قیر است. این شهرستان، پنج شهر قیر، افزر، امام‌شهر، مبارک‌آباد و کارزین را در بر می‌گیرد. شهرستان قیر و کارزین با شهرستان‌های فیروزآباد در شمال، جهرم و جویم در شرق، خنج در جنوب و فراشبند در غرب هم‌مرز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha