۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85278048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی معابر پنج منطقه شادگان اختصاص یافت

آبادان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: ۴۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی معابر پنج منطقه شهر شادگان از محل اعتبارات شرکت ملی نفت اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح‌الله عمادی روز چهارشنبه در بازدید از مناطق محروم شادگان اظهار کرد: این اعتبار در قالب مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت تامین و عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد و امیدواریم با اجرای آن تا یک ماه آینده سیمای شهری شادگان وضعیت بهتری به خود بگیرد.

وی از اجرای تفاهم نامه مشترک ساخت ۷۰۰ مسکونی شادگان بنیاد مسکن،کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مستضعفان خبر داد و افزود: ستاد بازسازی و ساماندهی اماکن مسکونی در بافت ناکارآمد شهری از چند ماه پیش کار خود را شروع کرده و پرونده متقاضیان تشکیل و کار ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی نیز آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: دیگر واحدها نیز در مراحل اداری و تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه‌های ذیربط هستند.

وی افزود: امیدوارم با همکاری دستگاه‌های متولی با بنیاد مسکن تا قبل از شروع فصل گرما شاهد افتتاح این ۷۰۰ واحد مسکونی باشیم.

عمادی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شادگان گفت: اقداماتی از سوی راه و شهرسازی در زمینه تامین زمین صورت گرفته و در حال پیگیری است که متعاقبا نحوه روند ثبت نام واحدهای مسکونی اطلاع رسانی خواهد شد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha