سرمربی ذوب‌آهن چهار ماه حقوق دریافت نکرده است

اراک - ایرنا - سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: خبری مبنی بر ۴۰ درصد پرداختی به تیم منتشر شده که این موضوع نیاز به شفاف‌سازی دارد و چهار ماه است که من حقوقی دریافت نکرده‌ام‌.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی چهارشنبه شب در نشست پیش از بازی با آلومینیوم در اراک، ضمن تشکر از مجموعه کارخانه ذوب‌آهن، افزود: بر اساس تعهد باشگاه مقرر بوده بعد از هفته هشتم، پرداختی به تیم به ۳۵ تا ۴۰ درصد برسد اما برای ماه‌های آذر و دی یعنی تا ۲ ماه آینده چک داده شده که اگر این چک‌ها پاس شود، در آن زمان پرداختی‌ها به ۴۰ درصد می‌رسد.

وی بیان کرد: امروز که این خبر منتشر شد، بسیاری از طلبکاران تماس گرفته‌اند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: مشکلات باشگاه زیاد است اما دوست ندارم فریاد بزنم و بازگو کردن این مسایل تنها به دلیل شفاف‌سازی است.

ربیعی اظهار کرد: پنج ماه است که از باشگاه درخواست یک دستگاه جی‌پی اس ساده برای آنالیز جسمانی تیم شده که هنوز محقق نشده و درخواست آن از سوی مدیر کارخانه داده شده است.

وی گفت: باشگاه تلاش جدی برای تیم دارد اما به واقع هنوز قراردادهای سال گذشته تسویه نشده است.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: تیم با وجود همه مشکلات به خاطر هواداران و تعهدی که دارد بازی‌ها را ادامه می‌دهد اما این تیم نیازمند حمایت بیشتر است.

ربیعی اظهار کرد: تیم ذوب‌آهن باید به شرایط ایده‌آل و اتفاقات خوب گذشته‌ی نه چندان دور خود برسد.

وی تاکید کرد: تیم‌هایی مانند آلومینیوم و ذوب‌آهن تا اینجای لیگ نشان‌ داده‌اند که می‌توانند حرکتی داشته باشند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان افزود: به هیچ عنوان علاقمند به طرح مسایل درون خانوادگی در فضای عمومی نیستم اما امروز مجبور شدم تا شفاف‌سازی انجام شود.

ربیعی بیان کرد: بازی فردا (پنجشنبه) مقابل آلومینیوم که تیمی جوان و منسجم است، خوب خواهد بود.

وی گفت: مدل این تیم در ذوب‌آهن نیز شکل گرفته و دومین تیم جوان لیگ را دارا هستیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان افزود: با شناختی که از ۲ تبم وجود دارد، بازی فردا زیبا و با تاکتیک‌های خوب همراه خواهد بود و امید است هواداران از بازی لذت ببرند.

وی گفت: در تمرینات مقابل تراکتورسازی، فردین یوسفی دچار مصدومیت شده که حضورش در بازی فردا هنوز مشخص نیست و صبح پنجشنبه قطعی می‌شود.

تیم ذوب‌آهن اصفهان عصر فردا ( پنجشنبه) در جریان هفته نهم لیگ برتر مسابقات فوتبال کشور در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف تیم آلومینیوم می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha