تسخیر لانه جاسوسی به الگویی برای آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است

تهران- ایرنا- نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی به الگویی برای آزادی‌خواهان جهان برای مقابله با استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا تبدیل شده است.

شهباز حسن‌پور بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: دانشجویان انقلابی ایران در ۱۳ آبان ۵۸ در حرکتی انقلابی و با هدف مقابله با استکبار، لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

وی افزود: این حرکت انقلابی چهره کریه آمریکا را نزد افکار عمومی نمایان کرد و افکار جهانی که تا آن زمان فکر می‌کردند آمریکا یک کشور حامی حقوق بشر است فهمیدند که ادعاهای آمریکا در حد لفاظی بوده و در عرصه عمل واقعیت ندارد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به همگان ثابت کرد که با وحدت، یکدلی و یکپارچگی می‌توان جلوی ابرقدرتی مثل آمریکا هم ایستاد و او را رسوا کرد.

حسن پور خاطرنشان کرد: این حرکت انقلابی دانشجویان در ۱۳ آبان ۵۸ به الگویی برای آزادی‌خواهان جهان تبدیل شد و آنان با الگو گرفتن و درس گرفتن از این حرکت، اقدامات زیادی را در سراسر جهان علیه آمریکا انجام دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha