۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبر: 85278724
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بارش باران و رعد و برق چهار روز فارس را فرا می گیرد
عکس آرشیوی

شیراز- ایرنا- اداره کل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد، نسبت به فعالیت سامانه بارش پراکنده باران، ‌رعد و برق و افزایش  وزش باد به مدت چهارروز در استان فارس  هشدار داد.

مدیر کل هواشناسی فارس روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگارایرنا بیان کرد:‌ این سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز پنجشنبه در مناطق شمال غربی، غربی و مرکزی به ویژه نورآباد ممسنی، رستم، کازرون و کوه چنار فعال است.
مسعود حقیقت افزود:‌ همچنین این سامانه برای جمعه ۱۲ آبان ماه در مناطق شمالی و شرق استان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد:‌ همچنین سامانه بارشی برای شنبه و یکشنبه ( ۱۳ و ۱۴ آبان ) آبانماه به ترتیب در مناطق شمال شرق و جنوب شرق به ویژه لارستان و فورگ داراب گزارش شده است.
احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها، لغزندگی جاده ها
حقیقت تاکید کرد: لغزندگی جاده ها در مناطق ذکر شده افزایش وزش باد به صورت موقت و برخورد صاعقه وجود دارد از این رو احتیاط در عبوراز حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، ‌اجتناب از پارک خودرو در حاشیه درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کار توصیه می شود.

میزان بارندگی اخیرفارس اعلام شد

همچنین از سوی اداره کل هواشناسی فارس میزبان بارندگی اخیر پاییزی اعلام شد و بر این اساس در منطقه آباده حدود ۶ میلیمتر و در شهرک گلستان شیراز و زرین دشت هم حدود نیم میلی متر باران باریده است.

به گزارش ایرنا، پیشترهواشناسی فارس هفتم آبانماه با انتشار اطلاعیه سطح زرد، نسبت به فعالیت سامانه بارش پراکنده باران، ‌رعد و برق و وزش باد در مناطق مرکزی، شمال و شمال شرق استان به ویژه شهر شیراز در روزهای نهم و دهم آبانماه هشدار داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha