۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85278732
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: مولدسازی سرمایه گذاری برای کشور است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: مولدسازی یک مدل برای سرمایه گذاری کشور است و در این طرح معیار تمام تصمیم گیری ها در دستگاه های اجرایی قانون است. 

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار روز پنجشنبه در جلسه مولدسازی استان عنوان کرد: تمام دستگاه هایی که در بحث مولدسازی مناقشه دارند می بایستی مطابق قوانین ابلاغی عمل کنند.

وی اظهار کرد: مجموعه استانداری به عنوان دستگاه ناظر توان مدیریت را بین دستگاه ها در نظر می گیرد اما در نهایت قانون تعیین کننده خواهد بود.

استاندار لرستان در مورد موضوع زمین منطقه کمالوند به مالکیت گمرک و استفاده نیروی انتظامی گفت: در این راستا جلسه هماهنگی با حضور معاون عمرانی، مدیرکل اقتصاد و دارایی و دستگاه های مورد نظر برگزار مشکل برطرف شود.

زیویار تصریح کرد: جزئیات ۷۳ملک تنفیذی استان به دستگاه های مربوطه ابلاغ شود تا برای مولدسازی و مراحل مزایده اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین برای تهیه بسته های رونق جهت تخصیص اعتبارات مولدسازی تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی معاون عمرانی و مدیران کل برنامه و بودجه و اقتصاد و دارایی پروژه های مهم و اولویت دار استان برای تخصیص اعتبارات مولدسازی انتخاب شوند.

استاندار لرستان ادامه داد: انتخاب پروژه ها باید به نحوی باشد که جنبه استانی آن در اولویت باشد.

در این جلسه که با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیر کل دفتر فنی استانداری، مدیران کل برنامه و بودجه و اقتصاد و دارایی استان و برخی مدیران دستگاه های مربوطه برگزار شد مواردی از جمله برخی املاک دولتی در شهرستان های مختلف جهت پیگیری و تعیین تکلیف بررسی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha