۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبر: 85278739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش بزرگ خانوادگی پیاده روی در چوار برگزار شد

۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبر: 85278739
همایش بزرگ خانوادگی پیاده روی در چوار برگزار شد

ایلام- ایرنا - همایش بزرگ خانوادگی پیاده روی در شهر چوار با حضور فرماندار و مسئولان این شهرستان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان چوار در حاشیه برگزاری این همایش پیاده روی، اظهار کرد: توجه به سلامتی جامعه و تلاش در ارتقاء سطح سلامت عمومی جامعه یکی از مهمترین اهدافی است که در شهرستان چوار به آن اهتمام داشته و با اجرای برنامه های مختلف، در صدد دست‌یابی به آن هستیم.

" ابراهیم یعقوبی" ادامه داد: باید از طریق ورزش، شور و نشاط را در جامعه ایجاد کنیم چرا که ورزش همگانی و صبحگاهی می‌تواند برای سلامت مردم تاثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه این برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز دانش آموز برگزار شد، گفت: در این پیاده روی برنامه های متنوعی در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در نظر گرفته شده بود.

فرماندار شهرستان چوار ابراز کرد: امیدواریم با فعالیت های گروهی و خانوادگی بتوانیم شاهد حضور مردم در بوستان ها باشیم که به طور قطع نقش مهمی سلامت جامعه در افزایش سلامت روحی و جسمی اقشار مختلف خواهد داشت.

همایش بزرگ خانوادگی پیاده روی در چوار برگزار شد

وی با بیان اینکه نزدیک به ۲ هزار نفر در این همایش شرکت کردند، تصریح کرد: شرکت کنندگان در همایش پیاده روی خانوادگی در طول مسیر با اعلام انزجار از جنایات و نسل کشی رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند.

در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نقدی، البسه و وسایل ورزشی به شرکت کنندگان در این همایش اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha