۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85278751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر بهداشت در کردستان دست به تیغ می‌شود+ فیلم

۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبر: 85278751
وزیر بهداشت در کردستان دست به تیغ می‌شود+ فیلم

سنندج- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چشم یک بانوی دهگلانی را فردا (جمعه) در بیمارستان «کوثر سنندجی» جراحی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر بهرام عین اللهی در نخستین روز از دور دوم سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به کردستان، در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای دهگلان از جمله فوریت‌های پزشکی، بستری مردان و کودکان یک بانوی دهگلانی را که دچار تاری دید بود، معاینه کرد.

وی هنگام بازدید از این مرکز درمانی، با معاینه چشم این بانوی دهگلانی، دستور داد مقدمه‌های عمل جراحی چشم او در بیمارستان کوثر سنندج فراهم و عمل جراحی وی توسط خود وزیر بهداشت انجام شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید مهمترین مشکلات در حوزه‌های نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز این مرکز درمانی را بررسی و ضمن گفت وگو با کارکنان، از بیماران این مرکز عیادت کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور نخست و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح امروز وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیران کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور در آغاز سفر به کردستان، نخست در آیین بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان حاضر شد و این پروژه را به طور رسمی افتتاح کرد.

آیت الله رئیسی پس از راه اندازی خط آهن سنندج - همدان به میان مردم رفت در میدان آزادی سنندج با مردم این شهر دیدار کرد.

افتتاح فرودگاه سقز، دیدارهای مردمی در سنندج و بانه، دیدار با روحانیان، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر رئیسی در سفر استانی به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیر ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد.

رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در برنامه‌ای یک روزه برای بهره‌برداری از پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha